ایرج عرب از زمان حضورش روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس در تلاش بوده تا مشکلات این باشگاه را رفع کند، اما وی در برخی از مسایل تنها بوده و کمکی دریافت نکرده است.
کد خبر: ۱۲۰۱۳۰۹
عرب - برانکو؛ گرفتاری بزرگ برای تمدید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی اسپورت، در ماه‌های اخیر موضوع طلب برانکو از این باشگاه و تمدید قراردادش به یکی از موضوعات داغ تبدیل شده و هنوز برطرف نشده است.

در این میان، «عرب» تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با برانکو کرده اما گفته می‌شود اسپانسر باشگاه پرسپولیس پولی به مدیر باشگاه برای تمدید قرارداد با مربی موفق کروات نداده است.

وزارت ورزش هم که مدیر و هیات مدیره باشگاه را انتخاب کرده، در این راه کمکی به عرب و پرسپولیسی‌ها نکرده است تا موضوع تمدید قرارداد برانکو یک مشکل بزرگ برای این باشگاه باقی بماند.

در روزهای اخیر فشار زیادی روی ایرج عرب وجود داشته تا این مشکلات را برطرف کند اما مشخص نیست وضعیت این باشگاه در آستانه دیدارهای بزرگ در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به کجا کشیده خواهد شد.

دو روز پیش نیز بازیکنان پرسپولیس در پستی مشترک خواهان تعهد باشگاه خود نسبت به مسایل مالی شده بودند و به تازگی هم شایعه انتقال بشار رسن به لیگ ستارگان قطر به راه افتاده که به نظر می‌رسد بیشتر رنگ و بوی مالی دارد تا اینکه سرانجامی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها