همه‌ ما داج را برندی پرفورمنس می‌دانیم. معمولاً محصولات این خودروساز آمریکایی با رکوردهای طی مسافت 400 متر و قدرت پیشرانه شناخته می‌شوند. هم‌اکنون داج در زمینه‌ بسیار متفاوتی شهرت پیدا کرده است: بنا به گفته‌ فیس‌بوک، داج دوست‌داشتنی‌ترین برند خودرویی این شبکه‌ اجتماعی است.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۱۸
ادای احترام به هیولا! (+فیلم و تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، شاید اندازه‌گیری این معیار کمی سخت و عجیب به نظر برسد اما منظور فیس‌بوک از دوست‌داشتنی برند همان واکنش‌های قلبی طرفداران به پست‌های این برند بوده است.

در سال 2018 و با انتشار 408 پست، داج در کل 461187 واکنش دوست داشتن را دریافت کرده است. نزدیک‌ترین رقیب برند داج یعنی مرسدس بنز با 382629 واکنش احساسی خوب در رتبه‌ی دوم جای گرفته است.

به نظر می‌رسد کاربران فیس‌ بوک علاقه‌ ویژه‌ای به خودروهای عضلانی دارند چراکه محبوب‌ترین و دوست‌ داشتنی‌ترین پست‌های خودرویی این موضوع را نشان می‌دهد.

نکته‌ مهم اینکه تمامی واکنش‌های خوب به محصولات و خود برند داج تنها به واسطه‌ی 408 پست به دست آمده است.

این در حالی است که تیم‌های بازاریابی خودروسازان دیگر پست‌های بسیار زیادی را در فیس‌بوک منتشر می‌کنند.

اما دوست‌داشتنی‌ترین پست منتشر شده توسط داج در سال قبل با عبارت «ادای احترام به هیولا» شناخته می‌شود. این پست در واقع یک ویدئو است که داج چلنجر هلکت Redeye را نشان می‌دهد.

داج همچنین در برهم‌کنش با طرفداران و مالکان خودروهای خود نیز خوش درخشیده است. تصویر یک چلنجر مشکی با نوارهای مسابقه‌ای مشکی مات که توسط مالکی متعصب به این برند فرستاده شده پنجمین پست دوست‌داشتنی سال پیش بوده است.

تیم شبکه‌های اجتماعی داج ترکیبی از پست‌های بامزه، هیجان‌انگیز و سنتی را در فیس‌بوک منتشر می‌کند.

قطعاً دیگر خودروسازان هم بیکار ننشسته‌اند و شاید در سال جاری تغییراتی در جایگاه برندها صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها