معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: با توجه به ریزش کوه در محور قدیم قم - تهران، این محور تا ایمن سازی کامل در مسیر رفت و برگشت مسدود می باشد.
کد خبر: ۱۲۰۰۲۲۰
انسداد محور قدیم قم - تهران به علت ریزش کوه

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، اکبر سلیمیان افزود: ساعت پنج بامداد امروز ریزش کوه و رانش زمین در کیلومتر 20 محور قدیم قم - تهران(مقابل پادگان منظریه) اعلام و با توجه به شرایط منطقه، محور برای پاکسازی و ایمن سازی مسدود شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سه دستگاه بیل، 2 دستگاه بولدوزر، 2 دستگاه لودر و پنج دستگاه کامیون به منطقه اعزام شده است و کارگران مشغول ایمن سازی مسیر هستند.

وی با بیان این که ریزش کوه به دلیل باران های شدید روزهای گذشته بوده است، ادامه داد: رانندگان می توانند تا بازگشایی محور از مسیرهای جایگزین شامل «سلفچگان - ساوه - تهران» و «قم - گرمسار- تهران» آمد و شد داشته باشند.

سلیمیان با اشاره به این که این حادثه تاکنون خسارت جانی و مالی در پی نداشته است، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا امشب و در نهایت تا عصر فردا مسیر بازگشایی شود.

سرهنگ مختار پناهی، فرمانده پلیس راه قم نیز با صدور اطلاعیه از رانندگان خواست تا بازگشایی محور قدیم قم - تهران و بلعکس از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها