شرکت موبایل سازی هواوی هر سال با تولید تعداد زیادی گوشی تلفن همراه، از جمله گوشی های پرچمدار و میان رده خود، نقش پررنگی در بازار خرید و فروش گوشی تلفن همراه ایفا می کند.
کد خبر: ۱۱۹۹۸۹۵
پرچمداری دیگر از شرکت هواوی، هواوی pro۲۰ p

یکی از پرچمداران شرکت هواوی، pro۲۰ p است که در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد. این گوشی اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین سه گانه به شمار می رود که دارای ظاهری زیبا و جذاب نیز می باشد. شرکت هواوی با به کارگیری تکنولوژی جدید و طراحی زیبا اقدام به تولید این گوشی هوشمند کرده است که عملکردی بسیار خوب دارد و در یک نگاه نظر کاربران را به خود جلب می کند. شرکت هواوی فناوری جدیدی برای رنگ بدنه این گوشی در نظر گرفته است. رنگ های زیبا و جذاب این گوشی می تواند دلیل خوبی برای خرید گوشی هواوی pro۲۰ p باشد.

گوشی هواوی pro۲۰ p دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی سوپر امولد می باشد و از سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو برخوردار است. همچنین بر روی اندروید این گوشی رابط کاربری Emui هواوی نصب است. pro۲۰ p می تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب مقاومت کند، البته برای پرچمداران اخیر سامسونگ این مقدار به ۱.۵ متر میرسد. کار کردن با این گوشی در روشنایی نور خورشید نیز آسان است، حداکثر روشنایی صفحه نمایش pro۲۰ p،۵۸۲ نیت است که صفحه ای روشن با کیفیت خوب را در اختیار شما قرار می دهد.

دوربین اصلی هواوی pro۲۰ p از یک دوربین سه گانه ۴۰ مگاپیکسلی، ۲۰مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است و دوربین سلفی آن نیز با کیفیت ۲۴ مگاپیکسل عکس های با کیفیت را برای شما ثبت می‌کند. دوربین های این گوشی یکی از بهترین ترکیب دوربین های طراحی شده در گوشی های هوشمند دنیا می باشند. از قابلیت های اصلی دوربین های گوشی هوشمند pro۲۰p، زوم ۵ برابر عکاسی در شب بدون تار شدن و عکاسی با لنز تله فوتو می باشد. کیفیت فیلمبرداری این گوشی مانند کیفیت عکاسی آن نیست. عدم وجود لرزه گیر تصویر در هنگام فیلمبرداری 4k و کیفیت کم فیلمبرداری صحنه آهسته در این گوشی از ضعف‌های دوربین آن محسوب می شود. pro۲۰p علاوه بر زیبایی از کیفیت ساخت بسیار خوبی نیز برخوردار است. کیفیت نمایشگر آن بسیار عالی است و کنتراست بسیار خوبی دارد. نرم افزار آن نیز بسیار عالی عمل می کنند و بدون کند شدن هرگونه بازی و برنامه را بسیار خوب اجرا می کند . با استفاده از این گوشی تجربه خوبی در مورد استفاده از گوشی هوشمند خواهید داشت.

قیمت گوشی هواوی pro۲۰p کمی گران است. در صورتی که قصد خرید یکی از بهترین گوشی‌های بازار دارید و در مورد قیمت آن محدودیتی ندارید، گوشی هواوی pro۲۰p را به شما توصیه می‌کنیم. برای خرید این گوشی می توانید به وبسایت دیوار که بزرگترین وب سایت درج آگهی رایگان است مراجعه نمایید. به عنوان مثال یک نمونه گوشی هواوی پی ۲۰ پرو در وبسایت دیوار به قیمت ۱۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان برای فروش قرار داده شده است. با استفاده از سایت دیوار می توانید در کمترین زمان ممکن با قرار دادن آگهی رایگان، گوشی خود را به فروش برسانید و یا با کمترین هزینه گوشی مناسب خود را خریداری کنید.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها