رئیس پلیس راه کشور گفت: جاده چالوس و هراز به سمت تهران همچنان یک طرفه است.
کد خبر: ۱۱۹۹۲۶۳
جاده چالوس و هراز همچنان یکطرفه است

به گزارش جام جم آنلاین، سردارمحمدحسین حمیدی در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: یک طرفه بودن مسیرهای مزبور به دلیل سنگینی ترافیک نیست بلکه در شرایط حاضر جاده اجازه دوطرفه شدن را نمی دهد.

وی همچنین اظهارداشت: ترافیک در محورهای شمالی به سمت استان تهران، قزوین و البرز پرحجم اما روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: برآورد سازمان هواشناسی اینکه امشب بارندگی خواهیم داشت.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه بارندگی در برخی از استان های کشور آغاز شده است، افزود: این بارش ها در اکثر مناطق طی روزهای آینده توسعه پیدا خواهد کرد.

سردار حمیدی اظهارداشت: طرح نوروزی امسال به نسبت تمام طرح های نوروزی مورد اجرا در سنوات گذشته به دلائل مختلف از جمله شدت بارندگی ها، آبگرفتگی، سیلاب و غیره متفاوت بوده است.

وی گفت: هیچ زمانی تاکنون در جاده های کشور طی یک روز ۶۰ مسیر اصلی و فرعی مسدود گزارش نشده ولی امسال یک استثنا در سطح جاده ها بود.

رئیس پلیس راه کشور افزود: خوشبختانه امسال با رعایت خوب قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، توجه به توصیه های بخش های مختلف به خصوص پلیس و دیگر ملاحظات از سوی مردم طرح نوروزی مناسب تری نسبت به سال های گذشته در کشور پشت سرگذاشته شد.

وی در ادامه اظهارامیدواری کرد که با همین نگاه و رویکرد سال ۹۸ را به خوبی آغاز و طی ماه های آینده همه شاهد بهبود رفتارهای ترافیکی و کاهش حوادث در سطح جاده های کشور باشند.

سردار حمیدی گفت: هرچند شرایط نسبت به گذشته بهتر و تعداد تصادفات کاهش یافته اما همچنان حوادث تلخ جاده ای ناشی از تصادفات در کشور به قوت خود باقیست.

وی به رادیو اقتصاد افزود: بدون شک می توان جلوی تصادفات جاده ای را گرفت مشروط به اینکه رویکرد «ما می توانیم» در حوزه رفتارهای ترافیکی نیز محقق شود.

«بهار پلاک ۹۸» ویژه برنامه صبحگاهی نوروزی که به همت گروه کشاورزی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی و مهرگان سوادکوهی» با هدف گفتگو با کارشناسان و صاحبنظران ارشد اقتصادی نظام، پخش موسیقی های محلی و سنتی مراکز مختلف ایران، خبر رسانی و اخبار روز اقتصادی بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها