پسربچه دوچرخه سوار هندی با عمل انسانی خود تبدیل به سوژه داغ رسانه ها شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۲۴۶
پسرک دوچرخه سوار سوژه داغ رسانه‌ها شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، یک پسر خردسال هندی پس از انتشار عکسی از او در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به یک قهرمان در این کشور شد.

این پسر خردسال که نامش اعلام نشده پس از آنکه با دوچرخه، جوجه مرغ متعلق به همسایه شان را زیر گرفت بلافاصله با دوچرخه جوجه زخمی شده را به بیمارستان محلی رساند.

این کودک پس از زخمی شدن جوجه در حالی که خود را مقصر می‌دانست برای نجات جان جوجه راهی بیمارستان شد.

این عکس که به عکسی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است او را در داخل راهروی بیمارستان در حالی که در یک دست جوجه زخمی شده و در دست دیگر یک اسکناس برای پرداخت هزینه درمان دارد نشان می‌دهد.

عکس منتشر شده این کودک در شبکه‌های اجتماعی با بازخورد مثبت کاربران همراه بود. یکی از پرسنل بیمارستان با تلفن همراه خود عکسی از این کودک تهیه کرد.

او در کپشن عکس نوشت: این کودک اهل منطقه شایرانگ ایالت میزورام با دوچرخه اش جوجه مرغ همسایه شان را زیر گرفت. او در حالی که تمام پولی که داشت را در دست گرفته بود تا نزدیکترین بیمارستان دوید و برای نجات جان جوجه درخواست کمک کرد.

این عکس روز سه شنبه پس از انتشار در فیسبوک بیش از ۱۰۰۰۰۰ واکنش داشت، ۷۳۰۰۰ بار به اشتراک گذاشته شد و حدود ۷۰۰۰ کامنت دریافت کرد.

در حالی که هنوز از سرنوشت این جوجه گزارشی در دست نیست، اما انسانیت این کودک خردسال واکنش‌های کاربران را به همراه داشت. بسیاری از کاربران معصومیت و هوش این پسر را مورد تمجید قرار دادند.

یکی از کاربران فیسبوک در کامنتی نوشت: اعتقاد من به انسانیت هنوز پابرجاست.

همچنین کاربر دیگری در یک کامنت دیگر نوشت: من مطمئن هستم او در آینده تبدیل به انسانی خوب و مسئولیت پذیر تبدیل خواهد شد. این پسر بسیار جذاب است. خدا نگهدار او و خانواده اش باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها