کد خبر: ۱۱۹۹۰۱۶
آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. با توجه به هوش سرشار و رشد چند برابری کودکان نسبت به بزرگسالان این دوره از زندگی فرصت مناسبی برای یادگیری مهارت هایی است که ممکن است در بزرگسالی برای اکتساب آن به سالها زمان نیاز داشته باشید.

از جمله این مهارت ها زبان انگلیسی است . خیلی از ما زبان انگلیسی را در مدرسه و دانشگاه به درستی یاد نگرفته ایم و با اینکه چندین دهه از زندگی ما میگذرد هنوز در یادگیری ساده ترین لغات و قواعد زبان انگلیسی درجا میزنیم.

در حالیکه در شبکه های اجتماعی ویدیوهای فراوانی از کودکانی وجود دارد که با اینکه زبان مادری آنها فارسی است و حتی الفبای فارسی را نمی دانند به روانی انگلیسی صحبت میکنند.

فرآیند یادگیری زبان انگلیسی در این کودکان درست مانند یادگیری زبان مادری شان است. بدون سر و کله زدن با گرامر ودستور زبان پیچیده.

در امر آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید دقت شود که تنها تماشای چند کارتون و یا آهنگ کافی نیست و باید مواظب باشید آموزش های نادرست وقت و استعداد کودک شما را هدر ندهد.

همانطور که شما با دیدن فیلم های بروسلی رزمی کار نمی شوید ، کودک شما هم با تماشای چند کارتون زبان اصلی انگلیسی یاد نمی گیرد.

در این زمینه وبسایت انگللیش کید EnglishKid.ir (کودک انگلیسی زبان) کوشیده است با استفاده از بروز ترین روشهای آموزشی کار شما برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان راحت کند و آموزش های درست را از نادرست تفکیک نماید.

انگلیش کید با ارایه آموزشهای شاد و متنوع سعی میکند در کمترین زمان ممکن مهمترین آموزشهای زبان انگلیسی را مطابق با استانداردهای بین المللی برای کودک شما فراهم آورد.

از جمله این آموزش ها می توان به آموزش موزیکال زبان انگلیسی با شعر و ترانه و آهنگ، آموزش زبان انگلیسی با کارتون ، آموزش حروف الفبای انگلیسی ، آموزش لغات انگلیسی و آموزش مکالمه انگلیسی برای کودکان اشاره کرد.

کودک شما علاوه برای یادگیری صحیح زبان انگلیسی ، تلفظ و لهجه صحیح انگلیسی را آموزش دیده و درست مانند انگلیسی زبان ها صحبت خواهد کرد.

همچنین آموزش های انگلیش کید برای بزرگسالان هم مفید است و خیلی از پدر و مادرها اذعان کرده اند که در کنار کودک خود زبان انگلیسی را یاد گرفته اند بدون اینکه درگیر قواعد سخت گرامری شوند.

انگلیش کید فرصتی را فراهم آورده تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و بعدها میلیون ها تومان خرج کلاس های مختلف زبان انگلیسی ننمایید پس از این فرصت استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها