سردبیر هفته نامه توسعه بازاریابی گفت : چشم انداز اقتصادی سال ۹۸ نشان می دهد که مهمترین ویژگی بازاریابی امسال می تواند تغییر رفتار خرید بازار باشد.
کد خبر: ۱۱۹۸۹۶۳
سایه اقتصاد ۹۸ بر سر بازاریابی

حمید بروغنی، مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی با بیان این که نگرش بازاریابی در سال های اخیر در بازار ایران به شدت تغییر کرده است افزود : با توجه به اوضاع اقتصادی در سال ۹۸ به نظر می رسد که رفتار خرید طی امسال نسبت به گذشته تغییرات اساسی داشته باشد. این درحالی است که کاهش قدرت خرید نیز از موضوعات حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: همچنین پیش بینی می شود امسال گزینه‌های خرید بیشتری پیش روی بازار قرار بگیرد که دلیل آن حرکت از سمت خرید سنتی به دیجیتال است. این تغییر در فرآیند خرید می تواند شدت رقابت در بازار را نیز افزایش دهد.

به گفته موسس سایت اتاق بازاریابی ایران، بازاریابی ۹۸ باید بیش از گذشته دارای استراتژی باشد.
کسب و کار ها برای موفقیت برنامه هایی همچون حذف فرآیند های بیهوده و وقت گیر فروش و برنامه ریزی برای پر کردن خلاء های بازار را در دستور کار قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها