گرچه عمده صرافی‌ها امروز شروع به کار کردند، اما عمده آنها از خرید و فروش ارز خودداری کرده و تعداد اندکی به خرید و فروش مشغول هستند، قیمت ارز هم از ثبات نسبی برخوردار است.
کد خبر: ۱۱۹۸۹۲۶
ثبات قیمت سکه و ارز در بازار

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، امروز شنبه 10 فروردین 98 با باز شدن بازارهای کشور، عمده صرافی‌ها در خیابان فردوسی تهران نیز باز شدند، اما اکثر آ‌نها جلوی مغازه‌های خود نوشته‌اند، خرید و فروش ارز نداریم و تنها تعداد اندکی از آنها به خرید و فروش ارز اقدام می‌کنند.

سر در برخی از صرافی‌ها نوشته شده، بنابر اعلام بانک مرکزی خرید و فروش ارز فقط برای کسانی امکان دارد که دارای کارت ملی، عابر بانک و خط تلفن ثابت یا تلفن همراه به نام فرد باشد و در سال جدید ارز سهمیه‌ای دریافت نکرده باشد و به هر فرد حداکثر تا 2200 دلار یا یورو فروخته می‌شود.

امروز برای دلار آمریکا در صرافی‌ های تهران قیمت خرید 13100 و قیمت فروش 13200 و قیمت یورو 15100 برای خرید و 15200 برای فروش اعلام شده است.

عده‌ قابل توجهی از مشتریان ارزهای خارجی در خیابان فردوسی در تلاش برای خرید ارز به منظور انجام مسافرت‌های خارجی و یا برای سفته‌بازی و کسب سود از محل افزایش احتمالی قیمت ارز در آینده در جلوی صرافی‌ها تجمع کرده‌اند. تعداد اندکی از صرافی‌ها به خرید و فروش ارز مبادرت می‌کنند.

همچنین صرافی‌های بانک شهر، بانک ملی و ملت و پارسیان نیز به ارائه ارز به مشتریان دارای شرایط یاد شده بانک مرکزی اقدام می‌کنند.

عده‌ای از سفته‌بازان نیز از نیمه شب جلوی صرافی بانکها نوبت می‌گیرند تا صبح بتوانند ۲۲۰۰ دلار به نرخ ۱۲۹۰۰ تومان بخرند و آن را با تفاوت ۲۰۰ تومانی در بازار آزاد بفروشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها