فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از انهدام باند ۶ نفره سرقت‌های مسلحانه خشن در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۸۲۷۵
پاتک پلیس به مخفیگاه عاملان سرقت‌های مسلحانه

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی گزارش سرقت‌های مسلحانه از سرنشینان خودرو‌های عبوری توسط اعضای یک باند در محور بزمان – ایرانشهر موضوع به صورت ویژه در دستور عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات چند تن از شکات این پرونده مشخص شد سارقان با سر و صورت پوشیده با موتورسیکلت یا خودرو؛ جلوی آنان گرفته و با تهدید سلاح گرم خودرو و دیگر وسایل با ارزش آن‌ها را زورگیری و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افسران زبده پلیس امنیت عمومی شهرستان ایرانشهر با یک سری تحقیقات فنی و میدانی اعضای این باند سرقت‌های مسلحانه را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی ایرانشهر پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص فعالیت‌های مجرمانه اعضای این باند سرقت‌های خشن با هماهنگی مقام قضائی بامداد روز جاری با همکاری تیم‌هایی از یگان امداد و یگان تکاوری وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت: در این عملیات همزمان ۶ عضو خطرناک این باند در چهار مخفیگاه مجزا دستگیر و یک قبضه سلاح غیر مجاز شکاری وینچستر، سه تیغه خشاب کلاش حاوی ۵۵ تیر جنگی، ۳۰ عدد فشنگ شکاری و یک دستگاه پژو ۴۰۵ مسروقه و ۲ عدد پلاک خودرو کشف کردند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات تکمیلی برای کشف سرقت‌های اعضای این باند و دیگر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها