رئیس پلیس پایتخت گفت: افرادی که در چهارشنبه پایان سال قصد ناامنی دارند تا پایان عید در بازداشت خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۹۸۲۲۷
بازداشت متخلفان چهارشنبه‌ سوری تا پایان عید

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسین رحیمی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما در خصوص اقدامات پلیس در چهارشنبه آخر سال گفت: از مردم خوب پایتخت تشکر می‌کنم، زیرا هر سال وضعیت در چهارشنبه پایان سال بهتر می‌شود و کمتر شاهد حوادث ناگوار در خصوص انفجار ترقه و مواد آتش‌زا هستیم.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی که از فصل زمستان انجام دادیم مراکز تهیه توزیع و تولید مواد آتش‌زای خطرناک تحت کنترل بوده و اقدامات بسیار خوبی بر روی آن انجام شده است.

وی گفت: چهل نفر از کسانی که دست به تهیه و توزیع مواد محترقه خطرناک زده بودند در این مدت دستگیر شدند.

سردار رحیمی افزود: بالغ بر ۵ میلیون و ۶۶۰ هزار انواع مواد محترقه خارجی و ۱۱ میلیون انواع مواد محترقه دست ساز داخلی کشف شد.

وی گفت: یک انبار نیز که در آن ۹ تن اکلیک سرنج به منظور تهیه مواد محترقه دپو شده بود نیز شناسایی شد و افرادی نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار رحیمی افزود: ۲۹ مرکز نیز اقدام به دپوی مواد محترقه و خطرناک کرده بود که پلمب شد.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص حوادث چند ماه گذشته نیز گفت: متاسفانه انفجاری در بازار تهران مدتی قبل در این خصوص اتفاق افتاد که چند تن نیزمصدوم شدند.

وی گفت: پلیس نیز از ظهر سه‌شنبه در نقاط پایتخت مستقر خواهد شد و کسانی که قصد ناامن کردن و ایجاد رعب و وحشت را داشته باشند بازداشت می‌شوند و همچنین خودرو‌هایی که اقدام به ترقه پرانی کنند نیز توقیف و همانند سال‌های گذشته تا پایان عید در پارکینگ متوقف خواهند شد.

سردار رحیمی از خانواده‌ها خواست که مراقب فرزندان خود باشند تا خدای ناکرده شاهد حوادث ناگوار نباشیم و این روز را با صله رحم و دورهمی جمع شدن بگذرانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها