بررسی احتمالات قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران

تعیین قهرمان از میان 4 شگفت انگیز

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران

پیروزی سرخپوشان در روز پنالتی‌های جنجالی

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپیدرود رشت در شرایطی با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید که داور دو پنالتی بحث برانگیز را به سود دو تیم اعلام کرد اما در یک مورد نظرش را برگرداند.
کد خبر: ۱۱۹۷۸۸۳
پیروزی سرخپوشان در روز پنالتی‌های جنجالی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز شنبه تیم سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک تیم تهرانی به پایان رسید.

علی علیپور (۱۰)، احمد نورالهی (۳۰) و سیامک نعمتی (۴۰) برای پرسپولیس و محمد بایرامی (۶۷) برای سپیدرود گل زدند.

سرخپوشان تهران که برای ماندن در کورس قهرمانی و رسیدن مجدداً به صدر جدول به سه امتیاز این بازی نیاز داشت، در همان نیمه اول کار سرخپوشان رشت را تمام کرد و در نیمه ای که سپیدرود یک تیم بی نظم و آشفته بود سه بار دروازه میزبان را باز کرد.

نیمه اول می توانست گل های بیشتری برای پرسپولیس به همراه داشته باشد اما دروازه بان سپیدرود نمایش خوبی داشت و اجازه نداد بیشتر از سه گل وارد دروازه اش شود.

اما در نیمه دوم شرایط کاملاً متفاوت شد و پرسپولیس که به نظر می رسید بی انگیزه شده است، در اواسط نیمه دوم بازی را به حریف واگذار کرد و سپیدرودی ها هم توانستند در دقیقه ۶۷ به گل اول دست پیدا کنند و یک دقیقه بعد صاحب ضربه پنالتی شوند.

در این دقیقه شجاع خلیل زاده درون محوطه جریمه با مهاجم حریف بر سر توپ درگیر شد که حسین زرگر اعتقاد به پنالتی داشت. این تصمیم داور مورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت اما در نهایت محمد غلامی پشت ضربه ایستاد اما رادوشوویچ با واکنشی تماشایی این پنالتی را مهار کرد.

یک دقیقه بعد از این اتفاق زرگر اتفاقی که درون محوطه جریمه روی مهدی ترابی رخ داد را به سود پرسپولیس پنالتی اعلام کرد که با واکنش تند سپیدرودی ها مواجه شد.

اعتراض ها ادامه داشت تا اینکه داور وسط با داور پشت دروازه مشورت کرد و سپس تصمیم قبلی اش را تغییر داد و پنالتی سرخپوشان منتفی شد.

در ادامه بازی جذابیت بیشتری پیدا کرد و دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. در دقیقه ۷۷ سپیدرود می توانست به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه سر بایرامی را رادوشوویچ با واکنشی تماشایی دفع کرد.

در فاصله دو دقیقه مانده به پایان وقت نود دقیقه پرسپولیس می توانست روی یک کار گروهی خوب به گل چهارم دست پیدا کند اما ضربه نعمتی از درون محوطه جریمه به بدن مدافع سپیدرود برخورد کرد و به کرنر رفت. با شروع پنج دقیقه وقت اضافه سپیدرود صاحب یک ضربه ایستگاهی نزدیک به محوطه جریمه پرسپولیس شد اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

پرسپولیس با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و مجددا به صدر جدول رده بندی برگشت. تیم فوتبال سپیدرود رشت هم با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول ماند تا همچنان یکی از دو گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته اول باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها