سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران چه کسی است؟

در انتظار فیفا دی دوم

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان:

سرمربی تیم ملی در «فیفا دی» دوم مشخص می شود

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران در «فیفا دی دوم» مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۹۳
سرمربی تیم ملی در «فیفا دی» دوم مشخص می شود

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، مهدی تاج شنبه در حاشیه مجمع هیات فوتبال استان خوزستان در جمع خبرنگاران در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: عجله ‌ای برای این کار نداریم اما تاخیر زیاد هم قابل قبول نیست.

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: به طور قطع در «فیفا دی اول» که از اواخر اسفند آغاز می ‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد تیم ملی سرمربی نخواهد داشت.

وی افزود: «فیفا دی اول» را به باشگاه ‌ها و مسابقات لیگ اختصاص دادیم تا فشردگی لیگ را کم کنیم و در «فیفا دی دوم» نیز حتما سرمربی تیم ملی را انتخاب می ‌کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

تاج با بیان این که باشگاه‌ های ما به خاطر این که هر سه روز یک بار بازی می‌ کنند متضرر می‌ شوند، گفت: حتی اگر قبل از سال تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص می کردیم از فرصت 'فیفا دی اول' برای کم کردن فشردگی لیگ استفاده می ‌کردیم.

تاج درباره این که گفته می ‌شود قرار است فینال جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود گفت: اگر بنا باشد مطابق برنامه ریزی قبلی این دیدار در خرمشهر برگزار شود مشکلی با این موضوع نداریم ولی اگر زمین خرمشهر مناسب نباشد سازمان لیگ در این خصوص تصمیم گیری می کند.

وی ادامه داد: خیلی تلاش کردیم که در سالروز آزادسازی خرمشهر بازی در آن ‌جا برگزار شود اما این که زمین ورزشگاه خرمشهر آماده نیست و یا استفاده دیگری از زمین می ‌کنند، مساله دیگری است.

وی گفت: اگر بنا باشد بازی در خرمشهر برگزار نشود دیگر ضرورتی ندارد بازی را در آن موقع سال و در گرمای هوای اهواز برگزار کنیم.

تاج در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون به تیم بحران زده استقلال خوزستان که 6 امتیاز ار این تیم کسر شد،کمکی خواهد کرد گفت: به این تیم تا آن جا که ممکن بود همه کمک کردند و در طول سال های اخیر استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان کمک های بسیاری به این تیم کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها