هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران

تساوی سپاهان به نفع پرسپولیس و تراکتورسازی

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به تساوی رسید ولی جای پرسپولیس را در رده دوم جدول گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۷۵۶۰
تساوی سپاهان به نفع پرسپولیس و تراکتورسازی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در یکی از مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه اختصاصی فولاد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به اتمام رسید.

کی روش استنلی (۶۹ - پنالتی) برای سپاهان و حسن بیت سعید (۸۱) برای فولاد گلزنی کردند.

سپاهان با این تساوی ۴۲ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر به جای پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفت تا این نتیجه به نفع پرسپولیس و تراکتورسازی باشد. البته سپاهان یک بازی کمتر دارد. فولاد هم با ۲۶ امتیاز به رده هفتم صعود کرد. فولاد با افشین قطبی در سه هفته گذشته شکست خورده بود و این تساوی سریال باخت‌های فولاد را قطع کرد.

یکی از اتفاقات عجیب این مسابقه اخطارهای مهدی کیانی هافبک سپاهان بود. کیانی یک بار در دقیقه ۴۴ از محمدحسین زاهدی داور بازی کارت زرد گرفت. این بازیکن در دقایق پایانی به خاطر خطایی که انجام داد بازهم کارت زرد گرفت اما داور فراموش کرد به این بازیکن کارت قرمز نشان بدهد و او را از زمین اخراج کند.

این بازی به نوعی افتتاح ورزشگاه اختصاصی فولاد هم محسوب می‌شد و این باشگاه تدابیر گسترده ای برای حضور هواداران و افتتاح ورزشگاه در نظر گرفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها