سال 97 مطمئنا سال خوبی برای خریداران نبود! با هر نوسان ارز در بازار، فروشندگان قیمت‌های فروش را تغییر می‌دادند که همین سردرگمی زیادی برای خریداران به همراه داشته است. به خصوص برخی فروشندگان در این بازار با اعلام قیمت‌های غیرواقعی و غیرمنطقی به تلاطم بازار دامن می‌زدند.
کد خبر: ۱۱۹۷۵۳۵
آخرین قیمت موبایل و خودرو در بازار

در این وضعیت نا به سامان، یکی از ابزارهای بسیار کاربردی بازار برای مقایسه قیمت نزدیک به هزار فروشنده و اطلاع از قیمت بازار، اپلیکیشن و وبسایت ترب هست.

به کمک ترب می‌توانید آخرین قیمت بیش از دو میلیون محصول از قیمت گوشی تا قیمت خودرو و پوشک بچه را در بین فروشندگان در سراسر کشور مقایسه کنید و از ارزان‌ترین فروشنده بازار خرید اینترنتی انجام دهید! به همین سادگی!

ترب مانند گوگل کار می‌کند. یعنی کافی است اسم محصول مورد نظر را در ترب بنویسید و ترب قیمت را در بین فروشگاه‌ها جست‌و جو و فروشگاه‌ها را به ترتیب قیمت مرتب می‌کند.علاوه بر اسم محصول مورد نظر می‌توانید از دسته‌بندی محصولات، به محصول مورد نظر خود برسید

برای مثال با انتخاب دسته قیمت گوشی سامسونگ ، می‌توانید قیمت انواع مختلف این گوشی در فیلترهای مختلف را در بین فروشندگان در ترب مقایسه کنید.

یکی از امکانات بسیار کاربردی دیگر ترب، ارائه نمودارهای زمانی تغییرات قیمت در روزها و هفته‌های گذشته هست. به کمک این نمودارها از تغییرات قیمت در بازار می‌توانید مطلع شوید و زمان مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

برای مثال نمودار تغییر قیمت گوشی سامسونگ A7 2018 را در زیر می‌بینید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب ترب، امکان اطلاع از تخفیف‌های اینده محصول مورد نظر است. با روشن کردن آیکون زنگ در اپلیکیشن ترب، هر زمانی که یکی از فروشگاه‌ها برای محصول تخفیف ثبت کرد، ترب شما را از طریق نوتیف باخبر خواهد کرد تا هیچ تخفیفی را از دست ندهید!

تیم ترب با بررسی روزانه بازخوردهای کاربران، عملکرد فروشگاه ‌ها را زیر نظر دارند و در صورت بروز تخلفی از سمت فروشگاه‌ها و اثبات این تخلف، سریعا این فروشگاه از ترب حذف می‌شود تا کاربران با اطمینان خاطر از فروشگاه‌های معتبر موجود خرید کننند

در این لینک قیمت گوشی هواوی در بین فروشندگان معتبر را در ترب می‌توانید مشاهده کنید.

ترب در به روزرسانی جدید، قیمت خودرو را از بین سایت‌های ثبت آگهی مانند دیوار و شیپور و نمایشگاه‌های خودرو در یکجا گردآوری خواهد کرد که کاربران ترب برای اطلاع از قیمت خودرو و لوازم جانبی خودرو مانند نیاز به مراجعه به سایت‌های دیگر نداشته باشند.

لینک دانلود اپلیکیشن برای اندروید و IOS

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها