سردار اشتری گفت: ائمه جمعه می توانند با نقش اثرگذار خود در بین مردم و ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده، مبنای پیشرفت کار پلیس را فراهم کنند .
کد خبر: ۱۱۹۷۴۸۰
تاکید برنقش اثرگذار ائمه جمعه در پیشرفت امور نیروی انتظامی

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری ائمه جمعه را محور تعامل پلیس و مسئولان استانی دانست.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از عملیات های پلیس از ستادی به میدانی تبدیل شده است افزود: عملیات های ویژه و تخصصی پلیس رو به پیشرفت است و با تخصصی و علمی شدن عملیات های پلیسی می توان انتظار داشت روز به روز، حاکمیت آسایش و امنیت در جامعه افزایش یابد.
سردار اشتری گفت: توسعه، آبادانی و پیشرفت تنها در زیر چطر امنیت معنا پیدا می کند و اگر قرار است پیشرفت و آبادانی را در جای جای ایران اسلامی مستقر کنیم وظیفه پلیس برای ایجاد امنیت و آرامش بیشتر می شود و این وظیفه تنها با همراهی قشرهای مردم، همکاری سطوح مختلف جامعه و همدلی مسئولان تحقق می یابد .
در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به امنیت حاکم در استانهایی مانند چهارمحال و بختیاری گفت: در کنار تعهد، وظیفه شناسی و رشادت های نیروی انتظامی، باید امکانات، تجهیزات و وسایل مورد نیاز این نیرو در استانها فراهم شود تا ماموران پلیس بتوانند نقش خود را بهتر ایفا کنند.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: چشم پوشی بر روی برخی ناهنجاریها پسندیده است اما همیشه کاربردی نیست و پلیس باید به این نکته توجه کند که برخی گذشت ها می تواند آثار جبران ناپذیری از خود برجای گذارد و همین موضوع می طلبد که نیروی انتظامی وظایف خود را جدی تر انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها