همایش تبیین بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۹۷۴۷۷
همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در شهرکرد

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه قمربنی هاشم (ع) استان گفت: تبیین این بیانیه برعهده حوزه های علمیه است و باید از ظرفیت هیأت های اندیشه ورز استفاده شود.

حجت الاسلام حسینی صدر افزود: در سال 98 تلاش می شود از نخبه های حوزه های علمیه و دانشگاه برای تبیین گام دوم انقلاب استفاده شود و این مقوله فقط در حد تبلیغات نماند و از محتوای آن بهره برداری شود، چون تفکر جامعه بر پایه دانشگاه و حوزه شکل می گیرد.

سردار سنایی راد مسئول سیاسی دفتر ستاد کل نیروهای مسلح هم با اشاره به این که منشور گام دوم انقلاب، تداوم انقلاب اسلامی در 40 سال آینده است، گفت: روحانیت باید در پیاده شدن نظریه تداوم نظام انقلابی پیشگامی کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری هم گفت: تربیت انسان های مؤمن باورمند مهم ترین وظیفه است و باید با تربیت امیدهای قرآنی، سیره بزرگان دین علاوه بر جنبه نظری، جنبه عملی هم پیدا کند.

حجت الاسلام مهدوی ارفع مؤسس نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی و مهمان ویژه این همایش هم گفت: ساخت گفتمان دینی و حراست از این گفتمان مهم ترین رسالت روحانیت است.

همایش تبیین بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب به همت سازمان بسیج طلاب و سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

در پایان این همایش از طلاب ایثارگر و رزمنده سال های دفاع مقدس تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها