یک نماینده مجلس می‎گوید با کمال میل به کمپین «از من شروع کنید» می‌پیوندد اما تاکید می‎کند که در این کمپین همه چیز در محدوده ادب و احترام باشد و انتقادها بر مبنای احترام مطرح شود.
کد خبر: ۱۱۹۶۷۳۹
رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و قضات را به حضور در کمپین «از من شروع کنید» دعوت می‌کنم

به گزارش جام‎جم آنلاین، محمد حسن‌نژاد نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین عنوان کرد: ما ابتدا باید یک کمپین برای نمایندگان مجلس راه بیندازیم که به آنها توهین نکنند. اسم این کمپین را هم بگذاریم «از من بگذرید!». متاسفانه به نمایندگان مجلس توهین زیادی می‌شود و این با انتقاد تفاوت زیادی دارد.

وی افزود: هر جایی بروید نمایندگان را مسئول می‌دانند و اوضاع همین است. دیگر از انتقاد گذشته و ما فقط توهین می‌شنویم. در واقع دم دست‌ترین افراد در این مملکت نمایندگان مجلس هستند.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: اگر انتقادی باشد ما آن را به دیده منت قبول می‌کنیم و به هر کمپینی که لازم باشد می‌پیوندیم. انتقاد باید منصفانه باشد و ما هم دنبال همین موضوع هستیم.

حسن‌نژاد بیان داشت: در حیطه وظایفمان هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم. انتقادی هم اگر هست باید در چارچوب ادب و احترام باشد. اگر گرانفروشی می‌شود به نمایندگان مجلس دشنام می‌دهند که این اصلا منصفانه و محترمانه نیست. ما که تعزیرات نیستیم، ما نماینده مجلس هستیم.

نماینده مردم جلفا و مرند تاکید کرد: من مشتاق پیوستن به کمپین «از من شروع کنید» هستم و با کمال میل الحاق خودم را اعلام می‌کنم البته به شرط اینکه انتقاد مطرح شده کاملا در چارچوب ادب و احترام باشد.

حسن نژاد در پایان گفت: من از رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه درخواست می‌کنم که به این کمپین بپیوندند. از تمامی قضات هم می‌خواهم که برای حضور در این کمپین اعلام آمادگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها