جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: عاملان تیر اندازی و قتل جوان ۲۷ ساله در شهر محمدیه در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۹۶۴۷۸
دستگیری عاملان حادثه تیراندازی در کمتر از یک ساعت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین سرهنگ مهدی حاجیان در تشریح این خبر اظهار داشت: در ساعت 07 : 20 دقیقه شب گذشته ماموران انتظامی کلانتری شهر محمدیه پس از کسب خبر از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی به سمت یک باب مغازه در شهر محمدیه وقتل جوانی 27 ساله بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد موضوع تیر اندازی صحت داشته و برابر اظهارات شاهدان عینی در این حادثه تیراندازی یک دستگاه سواری مگان با چند سرنشین با استفاده از سلاح جنگی به سمت صاحب مغازه تیراندازی و پس از به قتل رساندن وی ، به سرعت از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: موضوع بلافاصله با تشکیل کار گروه ویژه ای برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستورکار پلیس قزوین قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجی محور های مواصلاتی استان خودروی مورد نظر در جاده آغچه کند شهرستان تاکستان توسط عوامل انتظامی شهرستان تاکستان شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودرو و دستگیری 2 عامل تیراندازی شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح جنگی به همراه 2 عدد خشاب کشف و افراد دستگیر شده به مقر پلیس منتقل شدند.

سرهنگ حاجیان با اشاره به اینکه در بررسی اولیه مشخص شد علت این تیراندازی اختلاف خانوادگی بوده است تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها