سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌ سوزی گسترده در یک انبار اسباب بازی در بازار حضرتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۲۱۰
آتش در انبار اسباب‌ بازی بازار حضرتی تهران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفتگو با تسنیم با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک انبار در بازار حضرتی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 8:43 دقیقه صبح امروز آتش‌ سوزی در یک انبار کالا در بازار حضرتی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی دارای سقف شیروانی بود، در طبقه اول آن مغازه عروسک‌فروشی و در طبقه بالایی به وسعت 80 متر انبار نگهداری اسباب‌بازی قرار داشت.

وی تصریح کرد: آتش ظاهراً از قسمت شیروانی به وسعت حدود 200 متر آغاز شده، به داخل انبار پایینی سرایت کرده و آن بخش را نیز کاملاً شعله‌ور کرده بود.

ملکی با بیان اینکه دود بسیار زیادی بر اثر این حادثه به آسمان متصاعد می‌شد، گفت: آتش به سرعت در حال سرایت به اطراف بود که آتش‌نشانان از چندین جهت مشغول اطفای حریق شده و موفق شدند از گسترش آتش به سایر بخش ها و ساختمان های اطراف جلوگیری کند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه حادثه تا به این لحظه مصدوم و تلفات جانی نداشته، گفت‌: نیروها هم‌اکنون مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها