هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران

جدال استقلال و پرسپولیس در شمال و جنوب

در دومین روز از هفته بیست و یکم لیگ برتر ۴ بازی برگزار می‌شود که در حساس ترین این بازی ها استقلال و پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی به میدان می‌روند.
کد خبر: ۱۱۹۶۱۷۵
جدال استقلال و پرسپولیس در شمال و جنوب

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، ۴ بازی باقی مانده از هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز برگزار می‌شود که طی آن نساجی میزبان پرسپولیس است، سپیدرود و صنعت نفت در آبادان با هم دیدار می‌کنند، سپاهان میزبان پارس جنوبی است و استقلال در خانه پذیرای نفت مسجد سلیمان است.

نساجی - پرسپولیس

نساجی با مجید جلالی تا حدودی سر و سامان گرفته و نسبت به گذشته نتایج بهتری می‌گیرد. این تیم هفته گذشته با بدبیاری پیروزی را در مسجد سلیمان از دست داد و حالا در خانه انتظار پرسپولیسی را می‌کشد که خسته از یک دیدار آسیایی باید به قائمشهر سفر کند.

پرسپولیس در کورس قهرمانی است و برای جا نماندن از این کورس به امتیازات این بازی نیاز مبرم دارد. سرخ پوشان برای این بازی امید عالیشاه را هم به دلیل مصدومیت در خدمت نخواهند داشت.

صنعت نفت - سپیدرود

شمال و جنوب کشور در قالب یک دیدار فوتبال باید این هفته با هم دیدار کنند با این تفاوت که سپیدرودی که خطر سقوط به دسته پایین‌تر را به شدت بالای سر خود احساس می‌کند، با سرمربی جدیدش برای اولین بار به میدان می‌رود.

صنعت نفت با ۱۳ مساوی یکی از تیم‌های پر مساوی لیگ است و سپیدرود با ۱۲ شکست پر باخت ترین تیم این مسابقات است. سپیدرود با ۳۶ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی این مسابقات را هم در اختیار دارد و باید دید صنعت نفت می‌تواند از این ضعف مفرط خط دفاعی سپیدرود در آبادان استفاده کند یا خیر.

سپاهان - پارس جنوبی

تیم مدعی قهرمانی سپاهان که با ۳۸ امتیاز شرایط خوبی در جدول دارد، میزبان تیم سخت کوش و منسجمی مثل پارس جنوبی است.

سپاهانی‌ها به دلیل شکست مقابل تراکتورسازی در هفته قبل صدر جدول را از دست دادند و اگر نخواهند فاصله شأن با صدر بیشتر شود، باید همه امتیازات این بازی خانگی را از آن خود کنند.

سپاهان در پایان هفته بیستم با ۳۲ گل دارای بهترین خط حمله مسابقات بود و با اتکا به این خط حمله قدرتمند امیدوار به پیروزی مقابل پارس جنوبی است.

استقلال - نفت مسجد سلیمان

شاگردان شفر با شکست سنگینی قطر را ترک کردند و حالا امیدشان به پیروزی در این بازی خانگی است تا روحیه از دست رفته شأن باز گردد.

آبی پوشان در هفته‌های اخیر لیگ برتر شرایط مطلوبی پیدا کرده بودند و برای حفظ این شرایط محکوم به پیروزی در این بازی هستند.

آبی پوشان بهتر از هر همه می‌دانند از دست دادن امتیاز در این بازی عواقب خوشایندی برای آنها نخواهد داشت. به خصوص که بار دیگر روز سه شنبه باید در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان بروند.

برنامه بازی‌های امروز هفته بیست و یکم لیگ برتر:

جمعه ۱۷ اسفند

نساجی مازندران - پرسپولیس تهران ساعت ۱۶
داور: علیرضا فغانی، کمک‌ها: محمدرضا منصوری و هادی طوسی کمک داوران اضافی: امیر عرب براقی و حسین زمانی داور چهارم: محمدرضا مدیرروستاناظر داوری: محمدرضا فلاح

صنعت نفت آبادان - سپیدرود رشت ساعت ۱۶:۳۰
داور: سیدعلی میرغفاری کمک‌ها: حسن یوسفی و حسین مرادی کمک داوران اضافی: سعید رحیمی مقدم و احمد محمدی داور چهارم: محمد عطایی ناظر داوری: بهرام مهرپیما

فولاد مبارکه سپاهان - پارس جنوبی جم ساعت ۱۷:۳۰
داور: بیژن حیدری کمک‌ها: فرهاد مروجی و محمد هاشمی نسب کمک داوران اضافی: روح اله شریفی و حسین زیاری داور چهارم: محمدعلی پورمتقی ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

استقلال تهران - نفت مسجد سلیمان ساعت ۱۸:۳۰
داور: علی صفایی کمک‌ها: تورج عیوض محمدی و مهدی الوندی کمک داوران اضافی: سیدوحید کاظمی و شاهو اصلانی داور چهارم: علی اکبر عظیم پورناظر داوری: اسماعیل صفیری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها