دادستان کل کشور درباره افرادی که از دریافت ارز دولتی سوء استفاده کرده‌اند، گفت: لیست تمام افرادی که ارز دولتی از بانک مرکزی گرفتند به دادسرای تهران دادم، این افراد مطمئن باشند اگر امروز به‌علت حجم کاری نشد سراغ شما بیاییم، فردا سراغشان خواهیم آمد.
کد خبر: ۱۱۹۶۰۵۳
سراغ همه سوءاستفاده‌کنندگان از ارز دولتی خواهیم رفت

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری امروز در آئین افتتاح مجتمع قضایی شهید باهنر و ساختمان اداره‌کل پزشکی قانونی استان کرمان، با بیان اینکه در آستانه ماه رجب هستیم اظهار داشت: ماه رجب یک ماه با عظمت است که باید از فرصت بندگی در این ماه بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه اصل کار خدمت‌رسانی به مردم است گفت: امام علی(ع) فرمود بهترین و زیباترین عدالت‌ها این است که انسان به فردی که مورد ظلم قرار گرفته یاری برساند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه از طریق رسانه‌ها بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب به‌عنوان گام دوم انقلاب منتشر شد، افزود: این سخنان مقام معظم رهبری نباید به یک بیانیه معطوف شود بلکه یک منشوری برای ادامه مسیر انقلاب و نظام اسلامی است. برخی فقط آن را تحلیل محتوایی می‌کنند در حالی‌که این بیانیه نسخه عملی نظام اسلامی است. این بیانیه باید برای همه مسئولان در سه قوه به‌عنوان سرمشق باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها