طبق بخشنامه‌ای صادره از سوی مدیر مجموعه ورزشی آزادی از این پس ورود کلیه افراد و خانواده‌ها به جز ورزشکاران و مربیان جهت استفاده از این مجموعه پولی خواهد بود. مدیر روابط عمومی آزادی درباره چگونگی اجرای این بخشنامه توضیح داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۰۱۹
جزئیات پولی شدن ورود به مجموعه ورزشی آزادی

به گزارش جام جم آنلاین، سید رضا موسوی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: بخشنامه پولی شدن ورود به مجموعه ورزشی آزادی از ۲۰ روز قبل در تمام درب‌های ورودی ورزشگاه آزادی نصب شده و این چیز تازه‌ای نیست. البته این بخشنامه قرار بود از امروز اجرا شود که ما اجرای آن را به روز شنبه ۱۸ اسفند موکول کردیم. به طوری که هر کسی که بخواهد وارد محوطه ورزشگاه آزادی شود باید کارت تردد از پذیرش مجموعه دریافت کند.

وی گفت: این کارت تردد برای ورزشکاران و مربیان و کسانی که ورزش قهرمانی و حرفه‌ای انجام می‌دهند به صورت رایگان است و تنها شامل افراد عادی می‌شود که با خانواده خود جهت استفاده از دریاچه مجموعه ورزشی آزادی می‌خواهند وارد این مجموعه شوند که باید بابت هر نفر مبلغ ۲,۰۰۰ تومان پرداخت کنند. البته افراد می‌توانند با دریافت کارت سالانه از کارت تردد بهره مند شوند.

موسوی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا این بخشنامه شامل حال کارمندان و همکاران مجموعه ورزشی آزادی می‌شود یا خیر؟ اظهار کرد: کارمندان و همکاران مجموعه ورزشی آزادی نیز باید کارت تردد دریافت کنند که برای دریافت این کارت تردد هیچ مبلغی پرداخت نمی‌کنند. در حقیقت این کارت برای شناسایی افراد جهت ورود به ورزشگاه آزادی است تا ما بدانیم که چه کسانی با چه عنوانی وارد ورزشگاه آزادی می‌شوند.

وی تاکید کرد: ما به انتظامات اعلام کرده‌ایم که هر کسی که می‌خواهد وارد ورزشگاه آزادی شود باید کارت تردد دریافت کند و سپس وارد آزادی شود. در غیر این صورت امکان ورود به ورزشگاه آزادی را نخواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها