سامانه بارشی نسبتا قوی از پنجشنبه از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود که ابتدا شمال غرب، غرب، البرز غربی و سواحل دریای خزر را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش‌ها در این مناطق آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۵۵۹۴
ورود سامانه بارشی قوی به کشور

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، کارشناس سازمان هواشناسی روز سه‌شنبه درباره وضعیت هوای کشور گفت: امروز، 14 اسفندماه برای شمال شرق و شرق بارش گاهی همراه با بادهای شدید پیش‌بینی شده است، شدت بارش‌ها امروز در شمال خراسان جنوبی ، مرکز و جنوب خراسان رضوی خواهد بود.

فریبا گودرزی افزود: فردا هم در برخی نقاط شمال شرق، ارتفاعات زاگرس جنوبی و قسمت‌های غربی کرمان بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

به گفته وی با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر می‌تواند به صورت برف باشد. همچنین پنجشنبه شرق و جنوب شرق کشور، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد داشت و نهایتا امروز برای مرکز و جنوب کشور، وزش بادهای نسبتا شدید پیش‌بینی شده است.

** تهران پنجشنبه و جمعه بارانی خواهد بود

کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای پایتخت نیز گفت: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری در پاره‌ای نقاط وزش باد به نسبت شدید خواهد داشت، کمینه دمای امروز صبح پایتخت 6 درجه بالای صفر بود و بیشینه دما به 15 درجه بالای صفر می‌رسد، تهران پنجشنبه و جمعه بارانی خواهد بود.

گودرزی افزود: قصر قند و راسک در سیستان و بلوچستان به ترتیب با دمای 27 و 26 درجه بالای صفر و کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری با دمای منفی 10 و زرینه در کردستان منفی 8 به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها