مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از عبور یک موج ضعیف بارشی از روی کشور خبر داد و گفت: این موج سبب بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۵۴۱۷
عبور موج ضعیف بارشی از ایران

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفتگو با ایسنا اعلام کرد : بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (دوشنبه 13 اسفند) با عبور موج ضعیفی از روی کشور، در برخی از نقاط سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده باران، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به این که فردا (سه‌شنبه 14 اسفند) بارش به مناطقی از شمال شرق و شرق کشور محدود خواهد شد، گفت‌: پس فردا (چهارشنبه 15 اسفند) برای برخی از نقاط ارتفاعات البرز مرزی، شمال شرق، ارتفاعات زاگرس جنوبی و غرب کرمان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که فردا (سه‌شنبه 14 اسفند) برای بخش‌هایی از جنوب شرق کشور وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود، ادامه‌ داد: طی امروز و فردا نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی در مورد وضع جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت‌: آسمان پایتخت، فردا و پس فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه 14 و 15 اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز حدود 15 و 5 درجه سانتیگراد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها