رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت:جوان ۲۰ساله بر اثر انفجار هنگام تهیه ترقه دست ساز در مزرعه شور سجزی اصفهان،دچار قطع شدگی دست شد.
کد خبر: ۱۱۹۵۴۱۳
انفجار مواد محترقه و  قطع دست جوان 20 ساله

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، غفور راستین رییس مرکز اورژانس استان اصفهان در خصوص حادثه انفجار شب گذشته در سجزی گفت : این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه بر اثرانفجار مواد محترقه در منزل مسکونی در منطقه سجزی مزرعه شور اتفاق افتاد و به اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه یک کد نیرو‌های امدادی اورژانس به محل این حادثه اعزام شدند، گفت: این حادثه فوتی نداشت و نیرو‌های امدادی اورژانس پیش بیمارستانی جوان ۲۰ ساله اصفهانی که در حال ساخت ترقه در منزل بود و در اثر انفجار مواد محترقه هر دو دست خود را از ناحیه ساعد از دست داده بود و دچار سوختگی صورت و شکم و آسیب چشم شده بود را بعد از اقدامات درمانی سرپایی در محل این حادثه و کنترل خونریزی برای تکمیل درمان به مرکز درمانی الزهرا منتقل کردند.

وی با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس استان اصفهان از روزگذشته اظهار کرد: تعدادکل تماس‌ها با این مرکز سه هزار و ۸۹۶ مورد و تعداد کل ماموریت‌ها ۵۳۹ مورد و تصادفات شهری ۸۷ مورد و تعداد تصادفات جاده‌ای ۱۵ مورد گزارش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها