جشنواره بین المللی فیلم پرواز با هدف فرهنگ سازی در مورد مسایل معلولیت و نمایش توانمندی های افراد معلول با بهره مندی از هنر قدرتمند هنرمندان در عرصه فیلم و سینما و با اخذ مجوز رسمی از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمین دوره خود را برگزار کرد.
کد خبر: ۱۱۹۵۱۱۸
«یک روز با من زندگی کن» بهترین فیلم جشنواره پرواز شد

به گزارش جام جم آنلاین، در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره فیلم پرواز، جوایز بهترین فیلم داستانی: به فیلم «ذبح» به کارگردانی مشترک آکو زندکریمی و سامان حسین‌پور، بهترین بازیگر مرد، فریدون حامدی برای فیلم «ذبح»، بهترین بازیگر زن، مریم کاظمی برای فیلم «cp»، بهترین انیمیشن،«پر» به کارگردانی مشترک رها فرجی و هادی امیری، بهترین مستند، عزت‌الله پردازه برای کارگردانی فیلم «عروسک کاموایی»، بهترین فیلمساز معلول، مژگان گلیان برای ساخت فیلم «یک روز با من زندگی کن»، بهترین فیلم از نگاه داوران معلول، «یک روز با من زندگی کن» ساخته مژگان گلیان، بهترین فیلمنامه، «گل سر» به نویسندگی لیلا نوری و سیروس همتی و بهترین فیلم بخش کوتاه به فیلم «شش خونه» به کارگردانی عباد ادیب‌پور تعلق گرفت.

در این مراسم همچنین طی نامه ای از مهندس سعید مقیسه، رییس مرکز تلویزیونی تعاملی معاونت مجازی سازمان صدا و سیما قدردانی شد.

متن این نامه به شریح زیر است:

با لطف و عنایت پرورد گار منان در این دوره از جشنواره بین المللی فیلم پرواز که در راستای تکریم و تمجید از معلولان و جانبازان گرانقدر اختصاص یافته است و با مساعدت و عنایت رییس محترم مرکز تلویزیونی تعاملی معاونت مجازی سازمان صدا و سیما این توفیق حاصل گردید تا با نگاهی وسیعتر و انگیزه ای فراتر با استفاده از رسانه سینما در جهت ارتقاء سطح فرهنگ و افزایش آگاهی جامعه در حوزه افراد دچار معلولیت گامی قوی و مطمئن برداشته شود.

ذکر این نکته لازم است که در این دوره با ایده و خلاقیت جدیدی در بخش داوری جشنواره توسط سامانه بازار محتوای مرکز تلویزیون های تعاملی بوجود آمده است که موجب شده است تعداد زیادی از معلولین و جانبازان عزیز و گرامی از اقصا نقاط کشور بتوانند در زمینه داوری فیلم های ارائه شده به جشنواره ابراز نظر نموده و هیئت داوران جشنواره را یاری نمایند.

لذا مدیریت جشنواره فیلم پرواز مهم می داند از تمامی این عزیزان و دست اندرکاران معاونت مجازی سازمان صدا و سیما خصوصا مدیریت محترم مرکز تلویزیونی تعاملی جناب آقای مهندس مقیسه و نیز مدیر محترم فرآوری محتوای تلویزیون تعاملی جناب آقای محسن پور کمال تشکر و سپاسگزاری را ابراز نماید. امید است با اتکاء به خداوند منان و پشتیبانی این عزیزان سال به سال شاهد حضوری چشم گیر در جشنواره های آتی باشیم.

چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز از ٧ اسفند ماه در پارک موزه قصر برگزار شد و اختتامیه آن ۹ اسفند در پردیس سینمایی مگامال اکباتان به کار خود پایان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها