رییس اجراییات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تخلفات خودرو‌های دولتی به عنوان بخشی از ناوگان حمل و نقل در شهر تهران، گا‌ها میتواند در روند ترافیک شهر تهران تاثیرات متفاوتی داشته باشد. این بخش از سیستم حمل و نقل در شهر تهران به جهت تمرکز فوق العاده مراکز دولتی در پایتخت از اهمیت قابل ملاحظه‌ای برخوردار می‌باشد؛ لذا ارائه گزارش از نحوه رانندگی رانندگان در اختیار مراجع دولتی میتواند در کاهش جرائم رانندگان خودرو‌های پلاک دولتی موثر باشد.
کد خبر: ۱۱۹۵۰۷۹
برخورد پلیس با تخلفات خودرو‌های دولتی

به گزارش جام جم آنلاین، سرگرد نصیر ملا در گفتگو با میزان درباره جزییات اجرای این طرح اظهار داشت: اداره اجرائیات پلیس راهور فاتب در راستای اجرای مفاد ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات و همچنین اجرای وظایف تخصصی خود، رصد و گزارشگیری تخلفات مربوط به خودرو‌های دولتی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: برنامه ریزی در این بخش به دو صورت انجام خواهد گرفت. در بخش اول کلیه قبوض صادره توسط افسران اخطاریه نویس بررسی و قبوض مربوط به تخلفات خودرو‌های دولتی احصا خواهد شد. بخش دوم بر عهده کاربران حاضر در سایت اداره اجرائیات است. این کاربران با رصد و جداسازی عکس‌های دریافتی از دوربین‌های سطح شهر، شماره پلاک و مشخصات سازمان دولتی، شامل ادرس مربوطه را مشخص می‌کنند.

رییس اجراییات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در نهایت اطلاعات جمع آوری شده بصورت مکتوب به پیوست لیست تخلفات، برای اطلاع و تذکر به رانندگان در اختیار، به سازمان دولتی مربوطه ارسال می‌گردد افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش تخلفات و در نهایت پیشگیری از بروز تصادفات ناوگان پلاک دولتی می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها