سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:تعجب می‌کنم چرا اول و دوم فروردین بازی نگذاشته‌اند، ولی ما مقابل نساجی در تاریخ قبلی بازی می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۹۴۹۶۶
برانکو:تعجب می‌کنم چرا اول و دوم فروردین بازی نگذاشتند؟

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص شروع کار پرسپولیس در بازی های آسیایی گفت:خوشحال هستم که مهمترین و سخت ترین مسابقات ‌آسیا شروع می‌شود و خوشحالم که برای هواداران این امکان وجود دارد که در آسیا حضور داشته باشند. ما دلمان می خواهد که گزینه برد بازی ها باشیم. فرقی هم نمی‌کند حریف ما چه تیمی باشد.

وی در خصوص تغییر تقویم بازی ها برای هفته بیست و یکم گفت: ما همانطور که برنامه بازی ها اعلام شده بود بازی می‌کنیم. تعجب می‌کنم چرا اول و دوم فروردین بازی نگذاشته‌اند!

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه گفته شده تقویم به اطلاع مربیان رسیده گفت: خیر این واقعیت ندارد. به ما گفته اند این برنامه است، من سوال کردم که می‌شود آن را تغییر داد؟ که گفتند خیر. می‌خواهند توپ را به زمین ما بیندازند.

وی در خصوص اینکه فتاحی در نشست خبری نامه ای نشان داد که گفته آن را قبلا برای همه باشگاه ها ارسال کرده است، گفت: پس چرا می‌گویند با موافقت ما بوده است؟ من پرسیدم می‌شود تغییر داد که گفتند نه! اگر امکانش است چرا الان نمی‌شود تغییر داد؟ تا آنجا که من می‌دانم تیم ملی در تاریخ 5 فروردین در فیفا دی باید در چین حضور داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چرا این همه عجله برای برگزاری بازی ها است گفت: نمی‌دانم! شاید وقت نیست! به فینال رفتن ما همه برنامه ها را به هم ریخت! شاید برنامه ریزی نکرده بودند که ممکن است ما به فینال برویم، اگر ما قهرمان می‌شدیم یا به جام باشگاه های جهان می‌رفتیم چه می‌شد؟ ما حتی قبول کردیم که جام حذفی را بدون ملی پوشان بازی کنیم، حتی بازی با سپیدرود در رشت را، حتی این نامه را امضا کردم، حتی بازی با پیکان را هم علیرغم میل باطنی قبول کردم که در فیفا دی بازی کنیم ولی امیدوارم توپ را دیگر به زمین ما نیندازند.

وی با اشاره به مصدومیت بازیکنان در این فشردگی گفت: مصدومیت بازیکنان برای کل لیگ مضر است و این فشردگی باعث مصدومیت می شود.پروسه تمریناتم ما با برنامه ریزی جلو می‌رود و الان دیگر فیفا دی ها هم مهم نیست، قبلا خیلی مهم بود.

برانکو در خصوص اظهار نظر فتاحی مبنی بر اینکه 3 باشگاه حاضر در آسیا خواستار تعویق بازی خود شده اند گفت: ما فقط جمعه بازی می‌کنیم چون وقت دیگری نداریم. این برنامه را یک ماه پیش تنظیم کردم و با بازیکنان برنامه ریزی کردم. مشکلات زیاد است و به خصوص وقتی چند روز بعد دربی باشد.

وی با اشاره به وضعیت بازیکنانش گفت: حسینی و نادری کمی سرماخوردگی دارند، به جز شایان مصلح، انصاری و ماهینی بقیه همه خوب هستند.کمال کامیابی نیا هم در حالی تمرین است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه در خصوص اینکه گفته می‌شود به هواداران پرسپولیس تذکر داده شده گفت: هواداران پرسپولیس عالی هستند و در فینال هم عالی بودند، نمی‌دانم چه جریمه ای برای پرسپولیس در نظر می‌گیرند و حتی به حریف تبریک گفتند. نمی‌دانم دلیل جریمه چیست ولی می‌دانم به خاطر رفتارهای آنها نیست. خوشحالم که بلیت هم ارزان شده و آنها می‌توانند به ورزشگاه بیایند.

وی در خصوص اینکه حریف هفته اینده پرسپولیس در قطر 8 گل می‌زند گفت: السد پارسال مهمترین گزینه قهرمانی آسیا بود، آنها تقویت شده اند و قوی هستند ولی ما سه شنبه با پاختاکور بازی داریم.

برانکو در خصوص اینکه زمین تمرین پرسپولیش شرایط خوبی دارد یا خیر گفت: قرار است از عید این زمین ترمیم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها