دومین محموله گوشت قرمز گرم وارداتی، با هدف تنظیم بازار و از طریق فرودگاه بین‌المللی پیام وارد کشور شد.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۷۷
دومین محموله گوشت قرمز برای تنظیم بازار وارد فرودگاه پیام شد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس ، نادر ثناگو مطلق سرپرست فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز روز شنبه در حاشیه ورود یک فروند هواپیمای کارگو ایلیوشین 62 حامل 33 تن گوشت گرم گوسفندی از مبدا بخارست رومانی، اظهار داشت: روز چهارشنبه هفته گذشته نیز یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 حامل 40 تن گوشت قرمز گوسفندی از مبدا فرودگاه شیمکنت قزاقستان وارد فرودگاه پیام شد.

وی بیان داشت : این فرودگاه آمادگی دارد تا زمان تامین نیاز داخلی در زمینه واردات گوشت قرمز خدمات لازم ارائه دهد.

سرپرست فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز تصریح کرد: امیدواریم با استمرار این پروازها از سایر مبادی، میزان عرضه گوشت در بازار افزایش و قیمت آن کاهش یابد.

ثناگو مطلق افزود: این فرودگاه تلاش دارد با ارائه خدمات سریع تخلیه و بارگیری به هواپیماها و کاهش هزینه های فرودگاهی، فرصت مناسبی را برای استمرار پروازهای باری در فرودگاه پیام ایجاد کند.

مدیرکل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی شرکت خدمات هوایی پیام البرز نیز گفت: تجار و بازرگانان در صورت درخواست می‌توانند اقلام و کالاهای خود را از طریق فرودگاه بین‌المللی پیام صادر کنند.

علی کاملی افزود: این فرودگاه آماده است تا محصولات باغی و کشاورزی را به مقصد کشورهای آسیای میانه، روسیه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر کند.

وی اضافه کرد: شرکت های متقاضی در زمینه صادرات میوه و تره بار با هماهنگی با واحد بازرگانی فرودگاه بین المللی پیام، می توانند بارهای خود را از طریق پروازهای کارگو به کشورهای مقصد ارسال کنند.

کاملی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 500 تن کالا شامل گوشت گرم، بالگرد و بار همراه مسافر از طریق فرودگاه پیام وارد کشور شده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها