دو کشور آسیایی و یک کشور اروپایی که همچون ایران سهمیه شرکت در جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ را در اختیار دارند، از تیم ملی کشورمان برای حضور در میادین تدارکاتی خود دعوت کرده اند.
کد خبر: ۱۱۹۴۷۴۱
دعوتنامه سه کشور آسیایی و اروپایی برای بسکتبال ایران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، با اتمام رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ بسکتبال، تیم های شرکت کننده در این مسابقات به مرور وارد فاز اجرایی برنامه های آماده سازی خود می شوند.

از میان ۳۲ تیمی که سهمیه جام جهانی ۲۰۱۹ را در اختیار گرفته اند، بعضا در جریان این برنامه های خود میزبان دیدارهای تدارکاتی هستند که در قالب تورنمنت بین المللی یا خارج از آن برگزار خواهد شد.

چین، کره جنوبی و فرانسه از جمله این تیم ها هستند که از تیم ملی بسکتبال ایران هم برای مشارکت در این بخش برنامه آماده سازی خود دعوت کرده اند. دعوت نامه این کشورها برای فدراسیون بسکتبال ایران ارسال شده اما هنوز مسئولان فدراسیون پاسخی به آنها نداده اند.

تیم ملی بسکتبال ایران یکشنبه گذشته با پیروزی برابر استرالیا سهمیه خود برای جام جهانی را قطعی کرد به همین دلیل هنوز برنامه های آماده سازی این تیم برای شرکت در مسابقات نهایی نشده است.

مسئولان فدراسیون قصد دارند پس از برگزاری نشست هماهنگی با کادر فنی و با اعمال نظر آنها به دعوت نامه های ارسالی از چین، کره جنوبی و فرانسه پاسخ دهند.

مسابقات جام جهانی بسکتبال شهریورماه سال آینده در چین برگزار می شود.

این سومین بار است که بسکتبال ایران سهمیه جام جهانی را به دست می آورد. تیم ملی بسکتبال ایران پیش از این در جام جهانی ۲۰۱۰ ترکیه و ۲۰۱۴ اسپانیا شرکت داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها