منابع فلسطینی از یورش مجدد شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی به‌عنوان قبله نخست مسلمانان خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۹۴۷۲۶
یورش مجدد شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، امروز پنجشنبه ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند. یورش شهرک‌نشینان از سمت باب الرحمه و تحت تدابیر شدید امنیتی و حمایت نظامیان صهیونیست صورت گرفت.

خبر دیگر اینکه مرکز اطلاع‌رسانی اسیران فلسطینی شامگاه چهارشنبه اعلام کرد اسیران دربند اشغالگران قدس، طی ساعات آینده گام‌ها و اقدامات خود را تشدید خواهند کرد.

این مرکز به‌نقل از جنبش اسیران اعلام کرد مرحله جدیدی از سازوکارهای اعتراض ضد نگهبانان اسرائیلی را طی ساعات آینده آغاز خواهد کرد که در این زمینه به حمایت‌های ملت و وحدت متکی است.

این جنبش تأکید کرد: اسیران تا پایان راه به مقابله با اشغالگران و دستگاه‌های پارازیتی که قصد دارند در زندان‌ها نصب کنند، ادامه خواهند داد، اشغالگران به‌دنبال سوزاندن و آتش زدن و کشتن ما هستند.

گروه‌های مقاومت: هرگز اسیران خود را تنها نخواهیم گذاشت

گروه‌های مقاومت فلسطینی تأکید کردند: هرگز اسیران خود را در رویارویی با نظامیان سرکوبگر صهیونیست در زندان‌هایشان تنها نخواهیم گذاشت.

گروه‌های مقاومت در بیانیه‌ای تصریح کردند اشغالگران مسئول جنایات روزافزون در حق اسیران هستند.

این گروه‌ها خاطرنشان کرد مسئله اسیران در رأس اولویت‌های مقاومت قرار دارد.

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین از مردم فلسطین در نوار غزه خواستند در راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در جمعه باب الرحمه، یاری و دفاع از مسجدالاقصی و مقدسات در شهر مقدس مشارکت گسترده‌ای داشته باشند.

این گروه‌ها بر ادامه جنبش مستمر در راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره با تمام اشکال و ابزارهای مسالمت‌آمیز آن تأکید کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در این بیانیه اعلام کردند روز 30-3-2019 روز مشهود و بسیار مهمی در تاریخ ملت ما خواهد بود و راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره وارد دومین سال پیاپی خود تا تحقق تمام اهدافش خواهد شد.

این گروه‌ها همچنین خواستار حضور فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی برای دفاع از آن و تشدید انتفاضه در برابر اشغالگران و فعال کردن تمام اشکال درگیری با رژیم اشغالگر قدس در تمام خطوط تماس شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه از طرف‌های عربی، بین المللی و نهادهای سازمان ملل خواستند به مسئولیت خود برای مهار جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و اسیران و مقدسات آنها عمل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها