معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام همزمان ناشران داخلی و خارجی برای حضور در این رویداد فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۴۷۲۳
ثبت‌نام ناشران نمایشگاه کتاب تهران از۱۱ اسفند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مهدی اسماعیلی‌راد درباره زمان ثبت نام گفت: ثبت نام ناشران از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه (۱۱ اسفند) به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.tibf.ir به ثبت‌نام اقدام کنند. بر اساس آیین‌نامه نمایشگاه ناشران داخلی باید ۴۰ عنوان و ناشران کودک و نوجوان ۴۵ عنوان کتاب در چهارسال اخیر منتشر کرده باشند.

معاون اجرایی نمایشگاه تصریح کرد: ثبت نام ناشران داخلی بر اساس روال گذشته بر عهده تشکل‌های نشر است. از این رو اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران آشنا، انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، انجمن فرهنگی ناشران آموزشی و انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در بخش‌های ناشران عمومی، دانشگاهی، آموزشی و کودک و نوجوان مشارکت دارند.

شیوه نامه ثبت‌نام و شماره تماس انجمن‌های نشر در سایت ثبت نام قرار گرفته است و مراجعان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های عنوان شده در سایت تماس حاصل کنند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها