رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران و لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۴۷۱۳
لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورهای مواصلاتی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ نادر رحمانی دراین‌باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان کردستان، محورهای اهر-تبریز و مراغه هشترود استان آذربایجان شرقی، محورهای خلخال-اسالم، اردبیل-زنجان استان اردبیل، محورهای نورآباد-نهاوند، نورآباد-کرمانشاه استان لرستان هستیم.

به گفته وی، همچنین بارش باران نیز در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی، ‌ جنوب استان فارس، لرستان و محورهای میانه-زنجان، محور همدان-کرمانشاه استان همدان، محور تربت‌حیدیریه-مشهد و نیشابور-مشهد استان خراسان رضوی مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، ‌اردبیل و لرستان مشاهده می‌شود. همچنین به علت برودت هوا و یخ‌زدگی در محورهای خلخال-اسالم استان اردبیل و محور سقز-دیواندره استان کردستان تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و به رانندگان توصیه می‌شود که حتماً تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها