مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه از پیشنهاد افزایش تردد قطارها در مسیر کرمانشاه-تهران-مشهد در ایام نوروز خبر داد و افزود: پیگیریم تا به فاصله یک روز در میان، حرکت قطار در این مسیر را داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۹۴۵۴۸
احتمال افزایش قطار کرمانشاه-مشهد در نوروز

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، شهرام کهریزی با بیان اینکه حرکت قطارها در مسیر کرمانشاه-تهران-مشهد و برعکس در جریان است، گفت: مدتی قبل به دلیل برخی کارهای فنی، تردد قطارها در مسیر کرمانشاه- ملایر متوقف شد، اما از یک ماه پیش مجدداً حرکت قطارها در این مسیر از سر گرفته شد.

وی افزود: در حالا حاضر هر سه روز یکبار یک قطار به سمت تهران و از آنجا به مشهد در مسیر رفت و برگشت در حال حرکت است و هر رام (مجموعه واگن‌ها) قطار در این میسر حدود ۵۰۰ نفر ظرفیت دارد.

کهریزی با اشاره به استقبال خوب مردم کرمانشاه از بحث سفرهای ریلی، گفت: پیشنهاد داده‌ایم تا در ایام نوروز بتوانیم فاصله تردد قطارها را به یک روز در میان کاهش داده تا تعداد بیشتری از کرمانشاهیان بتوانند از قطار برای سفرهای خود استفاده کنند.

به گفته مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه قیمت بلیت قطار در ایام نوروز افزایش نخواهد داشت.

راه اندازی اداره کل راه‌آهن استان در سال آینده

مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه در ادامه از پیگیری برای راه اندازی اداره کل راه آهن در استان خبر داد و افزود: در این زمینه قول مساعد از وزیر راه و شهرسازی گرفته شده و تنها بحث ایجاد ساختارهای لازم و چارت اداری مطرح است که با همکاری سازمان امور استخدامی در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته به زودی اداره کل راه آهن استان راه اندازی می‌شود و سال آینده قطعاً کرمانشاه صاحب اداره کل راه آهن می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها