یک فوق تخصص جراحی پلاستیک گفت: بهترین پر کننده جزو خانواده فیلر است که در ترمیم و بازسازی صورت بسیار موثر است.
کد خبر: ۱۱۹۴۳۸۱
بازسازی صورت با روشی مدرن

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، آریو شهبازی‌مقدم فوق تخصص جراحی پلاستیک در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: افراد زیادی اقدام به بازسازی پوست صورت می‌کنند که بیشترین عمل برای افراد میانسال و جوان انجام می‌شود؛ روش بازسازی‌ صورت انواع مختلف دارد که بهترین نوع آن استفاده از چربی بدن فرد است.

وی بیان کرد: چربی کاربردی در بازسازی صورت باید به مرحله‌ای از آمادگی برسد تا در محل مورد نیاز در صورت تزریق شود؛ بیشترین محل تزریق چربی در ناحیه خط خنده، خط اخم، کنار چشم، چانه و گونه است که اگر درست تزریق شود بسیار موثر و کارساز خواهد بود.

تاثیر سلول استم‌سل در جوانسازی صورت

این فوق تخصص جراحی پلاستیک با اشاره به اینکه استفاده از سلول استم سل در جوان سازی صورت موثر و کارساز است، گفت: بهترین پرکننده صورت، چربی بدن است که در جوانسازی صورت کارایی زیادی دارد، غیر از این نوع، پرکننده‌های زیادی در بازار است که باید سعی کرد بهترین انتخاب را داشت.

شهبازی‌مقدم ادامه داد: بهترین پرکننده جزو خانواده فیلر است که در ترمیم و بازسازی صورت بسیار موثر است؛ اگر عملی غیر استاندارد انجام شود و ژل مناسب انتخاب نشود، این ژل با پوست ترکیب نخواهد شد و عوارض زیادی به همراه دارد.

نوع ژل در بازسازی صورت بسیار مهم است

وی با تاکید بر اینکه نوع ژل در بازسازی صورت بسیار مهم است، گفت: عوارض تزریق ژل غیر استاندارد شامل عفونت صورت، ایجاد کیست‌های صورت و عدم تقارن صورت است که اگر به سرعت تخلیه نشود، عوارض زیادی برای فرد در پی خواهد داشت؛ تخلیه ژل خیلی سخت است و اگر عفونت متورم شود کار سخت‌تر می‌شود و عدم تقارن به وجود خواهد آمد.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک ضمن هشدار درباره تزریق غیراستاندارد ژل بازسازی کننده، بیان کرد: هر بیماری که عمل تزریق را انجام می‌دهد باید اطلاعات کافی در مورد ماده داشته باشد چرا که نوع ژل بسیار مهم است.

شهبازی مقدم یادآوری کرد: زمانی که چربی تهیه می‌شود اگر سلول زنده بماند می‌تواند به خوبی با بدن هماهنگ شود و طبیعتا زمان تزریق زنده خواهد ماند؛ تنها موردی که جذب بدن نمی‌شود، ژل غیراستاندارد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها