فرمانده انتظامی تربت جام گفت: مردی که به صورت شبانه دریچه مخزن فاضلاب وگاز را درشهرستان تربت جام سرقت می کرد دستگیر و به ۸ فقره سرقت دریچه های فاضلاب اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۱۹۳۶۲۸
سارق دریچه های فاضلاب شهری تربت جام دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ هوشنگ کیانی گفت : درپی کسب خبری مبنی بر سرقت شبانه دریچه های مخزن فاظلاب در تربت جام باتوجه به حساسیت موضوع ووقوع حوادث ناگوار سقوط افراد به داخل دریچه ها به علت فقدان محافظ ، موضوع به صورت ویژه دردستور کار ماموران پلیس اگاهی قرارگرفت

این مقام انتظامی تصریح کرد :ماموران با اشراف اطلاعاتی و بررسی میدانی در نهایت یک واحد صنفی خرید و فروش ضایعاتی که اقدام به خرید اقلام کرده بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مغازه مقادیر قابل توجهی دریچه‌های چدنی و سیم و کابل، شیرآلات، تنه موتور سیکلت و میلگرد کشف شد.

سرهنگ کیانی اظهارکرد: متهم درتحقیقات فنی وپلیسی به ۸فقره سرقت اعتراف وبیان کرد اموال مسروقه رابه دو شخص دیگر به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی، هشدار داد: مجرمان دست از اعمال مجرمانه خود بردارند و درصورت ارتکاب جرم با شدیدترین برخورد انتظامی و قضایی مواجه خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها