سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقتدار نیروهای نظامی کشور، گفت: انتقام نیروهای مسلح کشور از عوامل تروریستی حادثه شهادت مرزبانان سپاه تنها به اقدامات اخیر سپاه در دستگیری عقبه تیم مختص نمی شود و همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۸۹
انتقام نیروهای مسلح از تروریست ها ادامه خواهد داشت

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، شامگاه 24 بهمن سال جاری یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی 28 تن از کارکنان نیروی زمینی سپاه به شهادت رسیدند.

سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی گفت: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از این حادثه در یک مرحله انتقام گرفتند و به عقبه تروریست ها ضربه وارد کردند.

وی با بیان اینکه انتقام نیروهای مسلح از تروریست ها همچنان ادامه دارد، گفت: به زودی نتایج مراحل بعدی انتقام نیروهای مسلح از تروریست ها را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه و تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در اصفهان به خوبی پیام ولایت مداری خود را به جهان مخابره و تاکید کردند که تا پای جان پای انقلاب ایستاده اند.

سردار شکارچی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با خون خود از انقلاب دفاع می کنند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از جنس مردم هستند و خود را پیشمرگ انقلاب و ملت می دانند.

وی تصریح کرد: پیام ما به دشمنان این است که تا فروپاشی آنها روی پای خود ایستاده ایم و از موضع انقلاب دفاع خواهیم کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح درباره توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: هر آنچه در صحنه جنگ نیاز باشد را در اختیار داریم و هرآنچه برای دفاع از کشور نیاز داشته باشیم تولید می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها