شرکت بی‌ام‌و برای نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو امسال با شماری از محصولات، به‌ویژه خودرو‌های هیبریدی جدید حاضر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۰۶
بی‌ام‌و با دست پر به ژنو می‌آید

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه بین‌المللی خودرویی ژنو هر سال در ژنو سوئیس به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های خودرویی جهان برگزار می‌شود. اهمیت این نمایشگاه عظیم خودرو آنقدر بالاست که بسیاری از خودروسازان مطرح دنیا، اکثر محصولات مهم خود را برای اولین بار در نمایشگاه ژنو معرفی می‌کنند.

حال بی‌ام‌و نیز به عنوان یکی از خودروسازان مطرح آلمانی قرار است برای نمایشگاه ژنو شماری از محصولات جدید را معرفی کند.

از جمله این محصولات می‌توان به بی‌ام‌و سری ۷ جدید در نسخه پلاگین-هیبرید (هیبریدی با قابلیت شارژ با برق مستقیم)، بی‌ام‌و 330e و X5 xDrive45e اشاره کرد. همچنین نسخه سفارشی بی‌ام‌و 850i Night Sky نیز در غرفه این شرکت حاضر خواهد شد.

همچنین در جریان این نمایشگاه شرکت بی‌ام‌‎و قرار است تمرکز ویژه‌ای بر‌ روی گسترش استفاده از انرژی‌های پاک و سهولت دستیابی به آن برای مشتریان این برند را داشته باشد.

در همین راستا بی‌ام‌و سری ۷ جدید قرار است در مدل‌های 745e، 745Le و 745Le xDrive عرضه شود.

تمامی این مدل‎ها با تجهیز به یک پیشرانه بنزینی به همراه یک یا چند موتور برقی کمکی، مجموع توان ۳۸۸ اسب‎بخار را تولید می‌کند.

همچنین شتاب صفر تا صد این مدل‌ها در بازه ۵.۱ تا ۵.۳ ثانیه اتفاق می‌افتد که برای چنین سدان بزرگی فرای انتظار ارزیابی می‌شود.

محدوده قابل پیمایش با موتور برقی نیز در مدل 745e بین ۵۴ تا ۵۸ کیلومتر، در مدل 745Le بین ۵۲ تا ۵۵ کیلومتر و در مدل 745Le xDrive بین ۵۰ تا ۵۴ کیلومتر اعلام شده است.

در سوی دیگر، شاسی‌بلند فول‌سایز این شرکت در مدل X5 xDrive45e نیز قرار است مجموع توان مشابه ۳۸۸ اسب‎بخار را تولید کند و شتاب صفر تا ۱۰۰ آن به ۵.۶ ثانیه می‌رسد. در حالت تمام برقی نیز این شاسی‌بلند لوکس امکان پیمایش مسافت حداکثر ۸۰ کیلومتر را دارد.

در نهایت جدید‌ترین نسل بی‌ام‌و سری ۳ به عنوان پرچمدار سدان‌های اسپرت این شرکت، در نسخه 330e حضور پیدا می‌کند که مجموع توان تولیدی پیشرانه بنزینی و برقی آن به ۲۴۸ اسب‌بخار می‌رسد.

این خودرو که از آخرین نسل تکنولوژی باتری‌های لیتیوم یونی بهره می‌برد، با کمک سیستم XtraBoost امکان افزایش توان خودرو را تا ۴۰ اسب‌بخار دارد.

این خودرو در مسیر مستقیم توانایی دستیابی به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون را تنها در مدل ۶ ثانیه دارد. این در حالی است که محدوده پیشمایش این خودرو در حالت تمام برقی به ۶۰ کیلومتر می‌رسد که ۵۰ درصد بیشتر از نسل قبلی این خودرو است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها