با آغاز آخرین ماه سال قرار است ساز و آوازها کوک شده و کنسرت‌های زیادی روی صحنه بروند.
کد خبر: ۱۱۹۳۲۶۷
چه خبر از کنسرت‌ های پایتخت؟

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، محسن یگانه سوم و چهارم اسفندماه در برج میلاد تهران برای هوادارانش خواهد خواند؛ گروه هوروش نیز قصد دارد سوم اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه برود.

محسن ابراهیم‌زاده در دهه اول اسفندماه سه روز کنسرت می‌دهد؛ او ابتدا ۴ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه اجرا خواهد کرد و در ادامه ۵ و ۸ اسفند در برج میلاد تهران می‌خواند.

گروه موسیقی نیوش ۵ اسفندماه در تالار وحدت تهران به هنرنمایی می‌پردازد؛ در همین روز رضا شیری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت می‌دهد.

پرواز همای نیز در چند شب (تا ۶ اسفند) در سالن ایرانیان اپرای محاکمه حلاج را روی صحنه می‌برد.

گروه دف‌نوازان جم به همراه داود آزاد در ششمین روز اسفندماه در تالار وحدت کنسرت برگزار می‌کنند.

از طرفی برج میلاد تهران ۶ اسفند میزبان گروه موسیقی پالت است و در همین روز سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شاهد اجرای امید حاجیلی خواهد بود. احسان خواجه‌امیری هم ۷ اسفند در برج میلاد برای دوستدارانش اجرا می‌کند.

ارکستر کوبه‌ای آوای نایریکا نیز ۷ اسفند در تالار وحدت هنرنمایی خواهد کرد. کوروش اسدپور هم ۸ اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می‌رود؛ در همین رو برج آزادی میزبان گروه دف نوازان آسا خواهد بود و تالار رودکی شاهد کنسرت طرز مستور هادی آذرپیرا و علی بهرامی‌فرد می‌شود.

حسین صفامنش ۸ اسفند در تالار وحدت کنسرتی را برگزار می‌کند اما دو روز بعد از این اجرا (۹ و ۱۰ اسفند) این تالار میزبان کنسرت سیمین غانم برای بانوان خواهد بود.

سیامک عباسی هم ۹ اسفند در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود در همین روز صابر شیردل سالن اریکه ایرانیان، میثم ابراهیمی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و کاکوبند در تالار وزارت کشور اجرا خواهند کرد.

ایرج رحمانپور خواننده لر زبان نیز ۹ اسفند در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

گروه ساشا نیز ۹ اسفند در پردیس چارسو، گروه چارتار ۱۰ اسفند در برج میلاد تهران و گروه نوشته ۱۰ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت می‌دهند.

گروه موسیقی جنوبی آوای موج هم در دهمین روز آخرین ماه سال در برج آزادی به اجرا می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها