استانبول، این شهر تاریخی و ساحلی و خوش آب و هوای ترکیه، آن قدر جاذبه ها و امکانات گردشگری فراهم کرده، که این روزها نام آن را بیشتر از نام پایتخت ترکیه می شنویم.
کد خبر: ۱۱۹۳۱۳۰
جاذبه های تفریحی استانبول در تور استانبول

مراکز خرید، هتل ها، اماکن دیدنی و رستوران های رنگارنگی در این شهر وجود دارند که میزبان میلیون ها توریست در سال هستند.

اما کنار هم قرار گرفتن این همه مرکز تفریحی در یک شهر، کار را کمی سخت می کند؛ سخت از آن جهت که کدام جاذبه ها را حتما باید دید تا سفر به استانبول کامل شود چرا که بدون شک در یک سفر تفریحی چند روزه، نمی توان از همه ی دیدنی ها بازدید کرد.

پارک وایلند استانبول | vialand istanbul

یکی دیگر از تفریحات محبوب در استانبول در تور نوروز 98 پارک سرگرمی vialand ، پارکی بی نظیر و نفس گیر برای تمام سنین بوده که وجود مرکز خرید و رستوران های متنوع جذابیت این پارک را دو چندان کرده است. این پارک برای افرادی که به دنبال یک هیجان منحصر به فرد هستند بسیار جالب و هیجان انگیز است و این تنها جذابیت این چارک نیست. می توانید هیجان، خرید از برند های مطرح دنیا و صرف غذا در رستوران های با کیفیت با طراحی مدرن را یک جا تجربه کنید. وسایل مهیج این پارک برای همه سنین مفرح و شادی آور بوده و با توجه به آخرین استاندارد ها طراحی شده اند وسایلی همچون : جت اسکی، ترن های هوایی اسرار آمیز، تونل سافاری، چرخه فلک های غول پیکر و صد ها وسیله نفس گیر و منحصر به فرد دیگر.

توزک استانبول

تفریح پرطرفدار دیگر استانبول که نباید آن را از دست دهید توزک می باشد که یک تیم گروهی مهیج و بسیار هیجان انگیز است. شما چشم های خود را باز می کنید و خودتان را در یک اتاق نا آشنا با طراحی عجیب پیدا می کنید.

برای فرار از این مکان، شما نیاز به باز کردن درب های قفل شده با استفاده از نکات در اطراف خودتان دارید، تجربه ای باور نکردنی و هیجان انگیز در پشت درهای بسته اتاق و راهی برای فرار. ماجراجویی واقعی را تنها در طول یک ساعت در توزک تجربه کنید.

Quest

اگر به دنبال حس واقعی هیجان هستید ما quest را به شما توصیه می کنیم. با شرکت در این بازی داستان نا تمامی را تمام می کنید و در هیجان یک داستان واقعی غرق می شوید. به مطب دکتر سلیم آکسوی، دکتر آدم کش در سال ۷۰، بروید و با دنبال کردن سر نخ ها از اسرار دکتر پشت درب های قفل شده سر در آورید. هوش شما نقشه ها تله های دکتر را خراب می کند و می توانید از این بازی خارج شوید. اما فراموش نکنید که فرار از این بازی به این سادگی ها نیست و دکتر از آمدن شما با خبر است.

Quest برای شما تجربه یک هیجان واقعی خواهد بود و پایان بازی اصلا قابل پیش بینی نیست چراکه پایانی غیر مشابه به هم خواهید داشت.

قوانین این تفریح :

Quest یک بازی تیمی در گروه های ۲ الی ۵ نفره می باشد و تمام اعضا باید بالای ۱۶ سال باشند.

بازی به مدت ۶۰ دقیقه می باشد و اگردیر به quest برسید ممکن است زمان کافی برای اتمام بازی نداشته باشید، از این رو ۵ دقیقه زود تر از زمان تعیین شده به همراه گروه خود در محل حاضر شوید.

سالن شب ترکی در استانبول

شب ترک استانبول در تور استانبول نوروز 98 سالن بزرگی است که توریست ها از کشورهای مختلف برای صرف غذا، نوشیدنی و آشنایی بیشتر با آداب و رسوم و فرهنگ ترک ها در آنجا جمع می شوند و گروه های مختلف با اجرای رقص های محلی ترکیه، اُرینتال و قفقازی و اجرای موزیک و آواز به صورت زنده برای میهمانان خویش هنرنمایی می کنند. شاید باور نکنید که شب های استانبول می توانید بیش از آنچه تصور می کنید جالب و جذاب باشد. شب ترک و اوقات خوش آنجا را از یاد نبرید.

دیدن از برج گالاتا

برج گالاتا یکی از دیدنی های شهر استانبول است. برج گالاتا در سال 1349 میلادی به دست جنو والی ها که در اطراف گالاتا دیوارهای بلند کشیده بودند به عنوان برج اصلی ساخته شد. داخل قلعه پلکان سنگی مارپیچی که تا محوطه بزرگی ادامه می یابد وجود دارد.این قلعه در سال 1967 بازسازی شد. احمد چلپی ملقب به هزارفن در قرن هفدهم با ایده گرفتن از لئوناردو داوینچی و بال هایی که او طراحی کرده بود با پرواز از فراز برج گالاتا و عبور از تنگه یا بغاز در قسمت آسیایی استانبول بر زمین نشست.

پارک آبی آکوالند استانبول

پارک آبی استانبول شهر آبی کوچکی است که در آن استخر های مختلف از جمله استخر مواج، استخر المپیک و استخر بچه ها و سرسره ها و تونل های آبی مرتفع وجود دارد و شما می توانید به همراه خانواده لحظات شادی را در این پارک ها سپری کنید.

حصار روملی استانبول

روم ائلی حصار و یا دژ اروپایی این مکان در سال 1452 قبل از تسخیر استانبول توسط محمد فاتح بنا نهاده شده است. علیرغم اینکه این بنا فقط در طول 4 ماه ساخته شده است،اما یکی از زیباترین کارهای معماری سبک نظامی در دنیا به شمار می آید.در این قلعه یک موزه روباز و یک آمفی تأتر به عنوان محلی جهت میزبانی برگزار فستیوال موسیقی استانبول استفاده می گردد.

دیدن از جزایر دریای مرمره

جزایر دریای مرمره در آبهای استانبول و تور های نوروز 98 و تور نورورز استانبول ، در قسمت آسیایی و اروپایی استانبول و در خطوط ساحلی دریای مرمره از هر طرف که به دریا نگاه کنید جزایر زیبای پرنسس به چشم می خورد. این چهار جزیره با نام های قینالی آدا، بورغاز آداسی، هئیبه لی آدا و بیوک آدا از زیباترین مناظر طبیعی دنیا برخوردار است و از محاسن دیگر این جزایر این است که در این جزیره ها اتومبیل وجود ندارد و تمام اهالی از درشکه برای رفت و آمد استفاده می کنند که این شامل توریست ها هم می شود.همه ساله از جزایر هزاران توریست دیدن می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها