فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان گروگان ۲ میلیارد تومانی از چنگال آدم ربایان آزاد شد.
کد خبر: ۱۱۹۳۱۰۵
رهایی گروگان دو میلیاردی از چنگال آدم ربایان

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره گروگان گیری در اواخر آبان ماه سال جاری موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی پژو نقره ای رنگ، دانشجوی جوان ۲۱ ساله زاهدانی را در منطقه زیباشهر درحالیکه سوار خودروی پراید خود بود با تهدید سوار پژو کرده و به سرعت متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در بررسی اظهارات خانواده فرد ربوده شده مشخص شد گروگانگیرها برای رهایی فرزندشان ۲ میلیارد تومان درخواست کردند که کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ های موجود اقدامات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

وی بیان کرد: افسران زبده پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و با بهره گیری از شیوه و شگردهای پلیسی سرانجام روز گذشته مخفیگاه یکی از گروگانگیران را در منطقه «کورین» شهرستان زاهدان شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده ضمن اعتراف به آدم ربایی علت ارتکاب جرم را اختلاف مالی با خانواده فرد ربوده شده اعلام کرد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری این متهم همدستان متهم که عرصه را برخود تنگ دیدند گروگان را صحیح و سالم بدون دریافت هیچ گونه وجهی در یکی از خیابان های شهر زاهدان رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده دیگر عاملان این آدم ربایی شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها