کد خبر: ۱۱۹۲۷۸۱
سفر به دور دنیا با کمترین هزینه در سفیران ایرتور

کره زمین سرشار از شگفتی است. سرزمین های پهناوری که غنی از تاریخ و عجایب و زیبایی های چشمگیر هستند و سفر به آن‌ها تجربه ای هیجان‌انگیز و متفاوت برای گردشگران به همراه دارد.

با گسترش تکنولوژی و صنعت حمل‌ونقل، سفر به کشورهای دیگر آسان‌تر از قبل شده است و هرکسی می‌تواند به هر نقطه‌ای از جهان که بخواهد سفر کند.

در ایران نیز سالانه گردشگران زیادی به کشورهای خارجی سفر می کنند و اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی میکنند؛ بنابراین در این زمینه سایت های بسیاری درزمینه‌ی فروش بلیط فعالیت می کنند.

سایت سفیران ایرتور نیز با فعالیت چندساله در زمینه‌ فروش بلیط خارجی در این راستا خدمات‌رسانی می کند تا خریداران بتوانند علاوه بر داشتن یک خرید آسان و سریع، بلیط ارزان قیمت تهیه کنند و بدون مراجعه به آژانس هواپیمایی به‌صورت آنلاین و هرکجا که باشند بلیط خود را بخرند.

در زمان خرید بلیط هواپیما خارجی باید به چند نکته توجه کنیم تا انتخاب درستی برای یک سفر خوب هوایی از تمام جهات داشته باشیم.

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا خریدی به‌صرفه و سفری آسان تر داشته باشید خرید تورهای خارجی است که در مجموع در یک پکیج تمام نیازهای سفرتان از بلیط رفت‌وبرگشت گرفته تا هتل محل اقامت و حمل‌ونقل درون‌شهری و... را تأمین می کند، اگر به سایت سفیران ایرتور برای خرید بلیط مراجعه کنید می‌توانید با وارد کردن مبدأ و مقصد خود تورهای موجود را با جزئیات ببینید و تشخیص دهید که کدام یک برایتان به‌صرفه است.

در پروازهای خارجی نیز کلاس پروازی بر روی قیمت بلیط تأثیر می‌گذارد اگر شما بخواهید از امکانات فرست کلاس استفاده کنید و صندلیهای راحتتر و پذیرایی ویژه و مانیتور اختصاصی داشته باشید باید هزینهی بیشتری کنید و یا اگر بخواهید یک پرواز با امکانات خوب و صندلیهای بهتر و در درجهی پایین‌تری از فرست کلاس داشته باشید باید بیزینس کلاس را انتخاب کنید که از نظر قیمتی حد وسط است و اگر هم یک پرواز عادی و به‌صرفه می‌خواهید باید اکونومی کلاس و پرواز اقتصادی را با امکانات معمولی انتخاب کنید.

در سایت سفیران اگر مبدأ و مقصد خود و تاریخ رفت‌وبرگشت و کلاس پروازی دلخواهتان را انتخاب کنید به صفحه‌ی پروازها و لیست بلیط‌ها هدایت می‌شوید و در آنجا می‌توانید با اعمال فیلترهایی که بر قیمت تأثیر می‌گذارد مانند، نوع پرواز سیستمی و چارتر (بلیط های چارتر نزدیک به زمان پرواز معمولاً قیمت پایین‌تری دارند اما در تعطیلات و زمان‌های پرتردد فرق چندانی با بلیط سیستمی ندارد و تنها قوانین خاص خود را دارد مثل‌اینکه قابلیت کنسلی و استرداد ندارد)، زمان پرواز (معمولاً در بعضی تاریخ و ساعات بلیط‌ها قیمت پایین‌تری دارد)، کلاس پرواز (فرست کلاس، بیزینس کلاس، اکونومی کلاس) و ایرلاین موردنظر، لیست پروازهایی که به دنبال آن هستید را ببینید و ارزان‌ترین و باکیفیت بلیط را برای هرکجا که می‌خواهید تهیه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها