کد خبر: ۱۱۹۲۶۷۱
راه و رسم جادو با فضا و چیدمان : آموزش تری دی مکس و طراحی دکوراسیون داخلی

معرفی رشته طراحی داخلی

حتما برای شما هم پیش آمده که به محض ورود به یک شرکت جدید، حس می ‌کنید تمام وسایل و چیدمان محیط، حتی نورپردازی سقف، با هم در یک هارمونی هماهنگ، مشغول خواندن آوازی خوش صدا و هم راستا با هدف شرکت هستند؛ و یا به محض ورود به خانه یک دوست وسایل و پرده‌ ها و انرژی جاری در فضا آنقدر به شما حس مثبتی می‌ دهند که دوست ندارید از خانه خارج شوید. یا حتما با شرکتی برخورد داشته ‌اید که ابعاد بیرونی ساختمان، خبر از یک شرکت کوچک داده است؛ اما به محض ورود شبیه داستان ‌های هری ‌پاتر با جادوی بزرگتر شدن رو به ‌رو شده ‌اید و خود را میان یک دفتر کار دل ‌باز یافته ‌اید.

واقعیت این است که جادوی خاصی در کار نیست! این بهینه سازی فضا و هماهنگی، هنر دست طراحان دکوراسیون داخلی است.

طراحان دکوراسیون داخلی، جادوگران عصر جدید

یک طراح داخلی خوب این توانایی را دارد که از فضای مرده، یک فضای جدید خلق کند. پس خلاقیت در این رشته حرف اول را می‌زند. از طرفی با کوچک و صنعتی شدن ساختمان ‌ها، نیاز به بهینه ‌سازی فضا و البته چیدمان مطلوب بیشتر حس می شود. امروزه همه ما به انرژی جاری در فضا پی برده ‌ایم و می ‌دانیم که باید در خانه و محل کارمان جوری وسایل را بچینیم که سد راه جریان انرژی نشویم؛ اما اغلب نمی‌ دانیم چطور این کار را انجام دهیم؟... این‌ جاست که باید به دنبال یک طراح داخلی خوش ذوق و البته آموزش ‌دیده باشیم.

کسی که بتواند به صدای وسایل ما گوش بدهد؛ جریان موجود در هوای شرکت ما را به خوبی بفهمد؛ و بعد با تکان چوب جادو، دفتر کاری مطابق با معیارهایمان و البته زیبا و چشم نواز به ما هدیه بدهد.

البته کار به همین سادگی ‌ها نیست. یک طراح داخلی باید رنگ ‌ها و جنس مبلمان را بشناسد، به اصول نورپردازی مسلط باشد، توانایی رهبری کردن و هماهنگی بین افراد را داشته باشد؛ و از همه مهم ‌تر نیاز مشتری را درک کند.

چوب جادوکجاست؟

یادگیری و کار با نرم‌افزارها هم از جمله مواردی است که باید یک طراح دکوراسیون داخلی به آن توجه ویژه کند. از جمله این نرم‌افزارها تری ‌دی ‌مکس است. پس به دنبال وقت خالی برای رفتن به کلاس و موسسات آموزشی تری ‌دی ‌مکس باشید. شما به عنوان یک طراح داخلی بدون یادگیری تری ‌دی ‌مکس شبیه به جادوگری بدون چوب جادو هستید.

نرم‌افزار تری‌ دی ‌مکس از جمله نرم ‌افزارهایی است که هم در معماری و هم در طراحی داخلی کاربرد زیادی دارند. شما با نرم‌افزار تری دی مکس می‌ توانید به راحتی به ایده ‌هایتان جامه عمل بپوشانید و آن‌چه در ذهن‌ تان خلق کردید بازتولید کرده و به مشتری نشان بدهید.

جادو کردن را یاد بگیرید

واقعیت این است که در دنیای امروز استعداد به تنهایی کافی نیست؛ و همه ما در هر رشته ‌ای نیاز به آموزش صحیح داریم. بسیاری از دانشگا‌ه ‌های کشور، رشته ای تکمیلی برای آموزش طراحی دکوراسیون داخلی دارند؛ اما به نظر کافی نیست. از طرفی برخی از ما به هر دلیل، رشته دانشگاهی دیگری خوانده ‌ایم و حالا دوست داریم در رشته طراحی دکوراسیون، آموزش ببینیم. پس بهتر است به دنبال یک آموزشگاه با کیفیت باشیم.

برای یادگیری هر چه بهتر، لازم است دو فاکتور مهم زمان و هزینه را در نظربگیریم. آموزشگا‌ه‌ های زیادی ادعای آموزش تری دی مکس به صورت حرفه‌ای و آموزش دکوراسیون داخلی را دارند. اما باید پذیرفت ادعا تا عمل فاصله زیادی دارد و هنوز هم نیاز به متخصصان حرفه ‌ای که به صورت تخصصی آموزش دیده ‌اند در بازار احساس می ‌شود. از طرفی شما به آموزشگاهی نیاز دارید که هم‌ زمان کلاس تری ‌دی ‌مکس و آموزش ‌طراحی ‌داخلی را داشته ‌باشد تا زمان کمتری را از دست بدهید.

اگر مدت زیادی جست و جو کردید و هنوز آموزشگاه موردنظرتان را پیدا نکردید؛ خوب است سری به یک آموزشگاه خوب و باتجربه در زمینه آموزش تری دی مکس و هنرهای دیگر به اسم آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش بزنید.

موسسه تصویرگران پویا اندیش با برگزاری کلاس تری ‌دی ‌مکس که شامل آموزش تری ‌دی ‌مکس، وی ری، پست پروداکشن و ورکشاپ ‌های تخصصی است و همچنین آموزش دکوراسیون داخلی توسط اساتید مجرب، شما را از رفتن به آموزشگاه ‌های مختلف و صرف هزینه زیاد، معاف می ‌کند.

همچنین اگر دوست داشته ‌باشید می ‌توانید از آموزش ‌های تکمیلی دیگر این موسسه مثل آموزش نورپردازی، آموزش طراحی نما، آموزش اتوکد و ... بهره ببرید.

به هر حال موفق شدن در هر کاری علاوه بر داشتن استعداد با آموزش صحیح و اصولی ممکن می ‌شود؛ پس بهتر است از همین ابتدا گامی محکم در راستای یک طراح داخلی موفق شدن بردارید و برای شروع به آموزشگاه پویا اندیش مراجعه کنید.

برای ثبت نام در دوره‌های آموزش طراحی داخلی و تری دی مکس و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های : ۱۱۰ ۱۱۱ ۲۸ یا ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها