امروزه به کار بردن مبلمان اداری مناسب اهمیت زیادی پیدا کرده است. به کار بردن مبلمان اداری مدرن سبب می شود تا فضای اداره جدید نشان داده شده و با محصول با کیفیت، راحتی و آرامش کارکنان رقم خواهد خورد.شما می‌توانید با مراجعه به شرکت‌های تولید و فروش مبلمان اداری انواع مختلف این مبلمان را مشاهده و با توجه به سلیقه و علایق خود یکی از این موارد را انتخاب و خریداری کنید. مبلمان ها باعث می‌شود که شرکت یا اداره شما .شیک‌تر و رسمی‌تر به نظر بیاید؛ که این باعث افزایش اعتبار شرکت شما خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۲۱۶۲
مبلمان اداری و تاثیر آن در زیبایی محل کارتان

میز و صندلی اداری

یکی از مهمترین بخش های انتخاب یک صندلی و میز کارمندی مناسب که بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد، تناسب آن با شغل و حرفه شما می باشد . معمولا یکی از مهمترین بخش های یک میز و صندلی کارمندی مناسب، صندلی آن است. راحتی صندلی ها در یک شغل کارمندی که باید مدت طولانی بر روی صندلی بنشینند، حرف اول را میزند. یک صندلی اداری باید دارای پشتی راحت باشد و همچنین نشیمنگاه آن کوچک نباشد و تقریبا جادار باشد. همچنین به راحتی به تمامی سمت ها بچرخد. در یک میز اداری و صندلی اداری مناسب، ابعاد میز و صندلی بخش دومی است که باید حتما به آن توجه شود. معمولا میزهایی که ابعاد کوچک دارند، باعث هرج و مرج و گم شدن مدارک می شوند و نمی توانند یک میز و صندلی مناسب اداری باشند.

میز اداری چیست؟

اگر شما نیز صاحب یک اداره یا شرکت هستید، بی تردید به خرید میز اداری مناسب و باکیفیت نیاز خواهید داشت. میز اداری یکی از مهمترین لوازمی است که برای هر اداره، شرکت، سازمان، نهاد و یا هر ارگان اداری دیگری مورد نیاز است. بی ترید انتخاب میز اداری مناسب برای کارکنان بخش های مختلف یک شرکت اهمیت بسیار بالایی داشته و در راحتی، افزایش تمرکز و علی الخصوص افزایش بهره وری و بازده کاری آنها نقش بسیار زیادی ایفا خواهد کرد. میز اداری خود به انواع مختلفی تقسیم می شود. از مهمترین انواع میز اداری می توان به میز مدیریتی، میز کارمندی، میز منشی، میز کار گروهی، میز کنفرانس، میز پذیرش، میز پذیرایی و ... اشاره کرد

میز کنفرانس و ویژگی های آن

میز کنفرانس دارای ساختار های متفاوت و با امکانات مختلفی وجود دارند. بسته به نیاز شما نیز ویژگی میز کنفرانس تغییر می کند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از تجهیزات مدرن و الکترونیکی در طراحی میز بیشتر شده است. ولی باز هم این مشتری است که بهترین میز کنفرانس را برمی گزیند. ویژگی میز کنفرانس باید متناسب با فضا انتخاب شود. برای مثال اگر می خواهید برای یک اتاق کنفرانس بزرگ میزی مناسب را تدارک ببینید، مشخصاً بایستی میز کنفرانس بزرگ و درخور آن اتاق انتخاب نمایید.

معمولاً نیز میز های کنفرانس دارای اندازه های نسبتاً حجیمی نسبت به دیگر مبلمان اداری هستند. اما در بین ویژگی میز کنفرانس، طراحی آن برای مشتریان بسیار مهم است. میز های کنفرانس در اشکال مختلف نیز تولید می شوند. برای مثال میز کنفرانس دایره ایی و مستطیل شکل به عنوان میز کنفرانس استاندارد در نظر گرفته شده اند.

میز مدیریت

برای انتخاب میز مدیریت اولین فاکتوری که باید به آن توجه کنید، ابعاد میز است. میز مدیریت باید با توجه به ابعاد اتاق شما انتخاب شده و بیش از حد بزرگ یا کوچک نباشد. این میز باید از میز های کارشناسی و کارمندان بزرگتر باشد. توجه به ابعاد میز علاوه بر زیبایی بخشی به دفتر شما انجام کلیه امور اداری را آسان تر خواهد کرد. با مدل های متنوع و زیبای شرکت آفن شما می توانید به انتخاب میز مدیریت در ابعاد مناسب خود بپردازید.

رنگ میز مدیریت بهتر است از رنگ های تیره باشد تا جذابیت بیشتری داشته باشد. برای انتخاب میز مدیریت دقت به رنگی متناسب با دکوراسیون و رنگ اتاق ها اهمیت ویژه ای دارد. میز های گروه آفن دو دسته هستند: دسته اول میزهایی که به رنگ طبیعی چوب های مختلف هستند و دسته دوم میز هایی که دارای رنگ پولیش می باشند. رنگ های متنوع محصولات با کیفیت ما، انتخاب میز مدیریت برای سلیقه های مختلف را به ارمغان آورده است.

صندلی مدیریت

صندلی مدیریت یکی از لوازم اساسی در شرکت ها و دفاتر مدیریتی می باشد که مدیران با توجه و علاقه بسیار خاصی آن را تهیه می کنند. امروزه تنوع صندلی مدیریت به حدی زیاد شده است که شما می توانید بهترین و شیک ترین صندلی مدیریت را برای دفتر مدیریتی خود تهیه فرمایید و از آن استفاده کنید. در بسیاری از شرکت ها صندلی مدیریت با دیگر صندلی های موجود در شرکت متفاوت می باشد که این امر نشان دهنده متفاوت و خاص بودن صندلی مدیریت است و شما نیز می توانید برای دفتر مدیریتی خود منحصر به فرد ترین صندلی را انتخاب و تهیه نمایید. معمولا مدیران از رنگ های تیره برای خرید صندلی های مدیریتی خود استفاده می کنند که این رنگ نشان از قدرت می باشد.

پارتیشن اداری

استفاده بهینه از فضا در طراحی سازمان ها از مواردی است که همواره به طراحان تذکر داده می شود؛ چون استفاده بهینه از فضا یکی از عواملی است که بهره وری کارمندان را به شدت افزایش می دهد. یکی از انواع مبلمان اداری که در این زمینه استفاده می شود، پارتیشن اداری است. استفاده از پارتیشن بندی با بهینه سازی فضا ضمن حفظ یکپارچگی محیط بر کارایی کارمندان تاثیر مستقیم دارد.

پارتیشن اداری یکی از انواع جداکننده ها است که به صورت کاذب، موقتی و گاهی متحرک با هدف نظم بخشیدن، زیباسازی، ایجاد فضای خصوصی و نیمه خصوصی، برقراری سکوت به منظور ایجاد تمرکز و بهبود بازدهی کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد. این پارتیشن ها در انواع مختلف مدل ها و رنگ ها در بازار عرضه می شود که تنوع در مدل ها به تبع تنوع قیمت را هم ایجاد می کند و این امر به عنوان یکی از مزایای استفاده از پارتیشن های اداری است چرا که امکان کاربرد آنها در فضا بدون ایجاد تغییرات گسترده در فضا ممکن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها