بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان:

قاتل جوان خود را به دستگاه قضا معرفی کرد

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: جوان ۲۴ ساله ای که یک ماه پیش با ضربه چاقو فردی را به قتل رسانده بود پس از رایزنی های صورت گرفته خود را به دستگاه قضایی معرفی کرد.
کد خبر: ۱۱۹۲۱۵۳
قاتل جوان خود را به دستگاه قضا معرفی کرد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی دادگستری کرمان، سجاد علیدادی سلیمانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت: یک ماه قبل تعدادی جوان برای برگزاری جشن تولد در باغ ویلایی در هفت باغ علوی در کرمان دورهم جمع می شوند که به دلیل اختلافات قبلی بین دو نفر از افرادی که در مراسم حضور داشتند درگیری ایجاد می شود.

وی افزود: دراین درگیری (م. س) که جوان ۲۴ ساله ای است با زدن ضربه چاقو به شاهرگ مقتول (الف. الف) که جوان ۲۳ ساله ای است او را به قتل می رساند و سپس متواری می شود.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه مصرف مشروبات الکی و عدم کنترل خشم از علل این حادثه بوده است، بیان داشت: متهم پس از وقوع قتل به اصفهان متواری می شود و پس از مدتی خود را به دستگاه قضایی معرفی می کند.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت: متهم به جرم خود اعتراف کرده و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

وی در پایان تاکید کرد: دستگاه قضایی در جهت ایجاد نظم و امنیت مطلوب برای شهروندان از تمام ظرفیت ها و ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها