مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز سامانه بارشی بیشتر مناطق کشور را در بر می‌گیرد، گفت‌: برای استان‌های تهران، قزوین، البرز، قم، اصفهان و سمنان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۲۱۳۴
تداوم بارش باران در کشور / وزش باد شدید در شش استان

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفتگو با ایسنا گفت: فعالیت سامانه بارشی امروز (شنبه ۲۷ بهمن) غالب مناطق کشور را در بر می‌گیرد و به تدریج از اواسط روز از شدت بارش از نیمه غربی کاسته خواهد شد.

وی افزود: امروز برای استان‌های تهران، قزوین، البرز، قم، اصفهان و سمنان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، امروز شنبه در استان‌های جنوبی غالباً رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت خواهد بود و در نوار شمالی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات استان کرمان بارش‌ها به صورت برف و باران همراه با وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا (یکشنبه ۲۸ بهمن) بارش پراکنده و وزش باد در نیمه شرقی کشور و برخی مناطق غرب ادامه خواهد داشت، گفت‌: پس فردا (دوشنبه ۲۹ بهمن) بارش‌های پراکنده برای بخش‌هایی از غرب و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، طی سه روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی تهران، اعلام کرد: امروز (شنبه ۲۷ بهمن) هوای تهران ابری، در برخی از ساعات همراه با بارش باران و وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق، در ارتفاعات بارش برف و در بعدازظهر وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران امروز ۱۱و ۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی افزود: فردا هوای تهران صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد و گاهی با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. دمای تهران فردا بین ۱۰ تا ۴ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین پس‌فردا (دوشنبه ۲۹ بهمن) هوای تهران ابری، همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۱۰ و یک درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها