رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بلوار باغ بهشت، مرگبارترین نقطه همدان شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۱۹۱۹۲۰
مرگبارترین نقطه همدان کجاست؟

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی فکری با بیان اینکه بلوار باغ بهشت همدان بیشترین تصادفات فوتی را شامل می‌شود، آمار تصادفات جرحی را در بلوار امام خمینی بیشتر از دیگر بلوارها دانست.

وی در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان همدان، در توضیح این خبر، گفت: بسیاری از تصادفات در بلوارهای اصلی رخ می‌دهند که که آمار تصادفات در بلوارهای اصلی بیش از معابر درون شهری دیگر هستند.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: عمده علت این تصادفات سرعت بالای خودروها بوده که در سال جاری 54 نفر در معابر شهری بر اثر تصادف فوت شدند که خوشبختانه نسبت به سال گذشته 19 درصد کاهش داشته‌ایم و 2هزار 283 نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شده‌اند که 98 نفر نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

فکری با اشاره به افزایش تصادفات منجر به خسارت نسبت به سال گذشته عنوان کرد: به علت افزایش قیمت قطعات خودرو و تورم، اعلام تصادفات منجر به خسارت به پلیس راهور نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: بیشترین تصادفات منجر به فوت در شهرستان‌های بهار با 30 فوتی، ملایر با 6 نفر و اسدآباد با 5 فوتی بوده و کمترین آن در نهاوند، کبودرآهنگ و همدان بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها