فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۶۴ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق و ۱۸۴ دستگاه کارتن خالی موبایل با متعلقات به ارزش ۴ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۱۳۷۲
کشف ۶۴ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در همدان

به گزارش جام جم آنلاین از مهر ، سردار بخشعلی کامرانی اظهارداشت: در پی کسب خبر مبنی بر این که قاچاقچیان قصد دارند مقادیری موبایل را توسط یک دستگاه اتوبوس از طریق محورهای مواصلاتی استان همدان به اصفهان منتقل کنند بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای اصلی و فرعی استان همدان این اتوبوس شناسایی و توقیف و در بررسی ها مشخص شد دارای جاسازی بسیار حرفه ای حمل کالای قاچاق است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: طی بازرسی های دقیق تر، از جاساز قسمت عقب و کف این اتوبوس، ۶۴ دستگاه انواع گوشی موبایل به همراه ۱۸۴ کارتن لوازم جانبی موبایل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به این که ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص علاوه بر راننده مالک گوشی ها نیز دستگیر و پرونده آن ها در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها