در رپورتاژ آگهی شما به معرفی برند و خدمات شرکت خود در یک سایت معتبر می پردازید.از آنجا که عموما تعداد بازدیدهای روزانه ی سایتی که در آن رپورتاژ آگهی درج می کنید زیاد است، بعد از مدتی بازدید کنندگان سایت شما به شکل چشمگیری افزایش پیدا می کنند.درج رپورتاژ می تواند عامل بسیار مهم و کلیدی در موفقیت کسب و کار و بازاریابی دیجیتال باشد.
کد خبر: ۱۱۹۱۱۰۲
لیست جامع ترین سایت های ناشرین رپورتاژ آگهی در ایران

در رپورتاژ آگهی شما به معرفی برند و خدمات شرکت خود در یک سایت معتبر می پردازید. از آنجا که عموما تعداد بازدیدهای روزانه ی سایتی که در آن رپورتاژ آگهی درج می کنید زیاد است، بعد از مدتی بازدید کنندگان سایت شما به شکل چشمگیری افزایش پیدا می کنند. درج رپورتاژ می تواند عامل بسیار مهم و کلیدی در موفقیت کسب و کار و بازاریابی دیجیتال باشد.

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی:

یکی از موارد که گوگل میزان اعتبار هر سایت را مشخص می کند، تعداد بک لینک هایی است که از سایت های دیگر می گیرد. در واقع بک لینک ها می کنند چه تعداد افرادی از سایت های دیگر به سایت مورد نظر وارد می شوند. درج رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر و پربازدید تعداد بک لینک های سایت شما را به شکل فوق العاده و در زمان کوتاهی افزایش می دهد.

افزایش بک لینک ها، اعتبار سایت شما از نظر گوگل بالا رفته و در نتایج جست و جو در مکان های بالاتری قرار می گیرد. از طرف دیگر تبلیغات شاید تا حدی بر معرفی برند و خدمات شرکت موثر باشد، اما افراد زیادی نیز خیلی به تبلیغات پر زرق وبرق اعتماد نمی کنند. اما از طرفی چون رپورتاژ آگهی در یک سایت معتبر درج می شود، می تواند تا حد زیادی اعتماد بیننده را به دست آورد، از طرف دیگر چون متن رپورتاژ به معرفی برند و خدمات می پردازد و کم تر جنبه تبلیغاتی دارد، خواننده با خواندن متن در خود احساس نیاز می کند، به سایت شما وارد شده و به مشتری های بالقوه شما تبدیل می شود.

یکی دیگر از مزایای استفاده از درج رپورتاژ آگهی آن است که رپورتاژ آگهی هیچ وقت از سایت مورد نظر پاک نمی شود. همانطور که می دانید تبلیغات مختلف در زمان مشخصی در سایت نشان داده می شوند و بعد از گذشت مدت زمان اعتبارشان، حذف می شوند.اما رپورتاژ آگهی همواره در سایت باقی می ماند. البته مسلم است با گذشت زمان و اضافه شدن مطالب جدید به سایت، رپورتاژ آگهی شما پایین رفته و به صفحات بعد منتقل می شود، اما هیچ گاه حذف نمی شود.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای درج رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف هزینه بسیار پایین آن در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی است. ممکن است درج رپورتاژ آگهی از 400 هزار تومان شروع تا 2 یا 3 میلیون تومان برسد، که این هزینه در مقایسه با سایر روش ها مانند تبلیغ در رسانه های اجتماعی یا ساخت بنر بسیار اقتصادی و به صرفه است.

نکات کلیدی برای نوشتن متن رپورتاژ آگهی:

برای آنکه رپورتاژ آگهی شما بتواند تاثیر مثبتی بر خواننده بگذارد باید ویژگی هایی داشته باشد. از جمله این ویژگی ها آنکه متن رپورتاژ آگهی باید به صورت اطلاع رسانی نوشته شود و نه تبلیغی، نباید بسیار طولانی و خسته کننده نوشته شود، بلکه در حداکثر هزار کلمه و با زبانی شیوا و جذاب نگارش شود، درج عکس هایی مرتبط و زیبا یکی دیگر از اصولی است که حتما در رپورتاژ آگهی باید رعایت شود، اصول سئو و رعایت تعداد کلمات کلیدی نیز یکی دیگر از نکات مهم برای نوشتن یک متن اصولی و مفید است.اگر قصد درج رپورتاژ آگهی دارید، حتما نوشتن متن آن را نیز به افراد متخصص بسپارید تا بتوانید از درج رپورتاژ به خواسته کامل خود برسید.

خدمات رپورتاژ آگهی سایت رایا مارکتینگ:

رایا مارکتینگ به عنوان اولین پورتال دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا در ایران شرایط ویژه ای برای درج رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. رایا مارکتینگ با به کارگیری بیش از 7 هزار نویسنده حرفه ای نوشتن متن رپورتاژ را به نویسندگانی که در زمینه برند یا خدمات شما تخصص کافی دارند می سپارد. متن نوشته شده از لحاظ کیفیت، روان بودن گفتار و اصول سئو توسط نویسندگان به وسیله کارشناسان رایا مارکتینگ بررسی و تایید می شود.سپس با درنظر گرفت ارتباط موضوعی رپورتاژ آگهی و سایت های مختلف، رپورتاژ را در مناسب ترین سایت قرار می دهد.

هم اکنون سایت رایا مارکتینگ امکان درج رپورتاژ آگهی را در بیش از 150 سایت مختلف در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از دیگر مزایای منحصر به فرد خدمات درج رپورتاژ رایا مارکتینگ آن است که متن رپورتاژ آگهی برای شما کاملا رایگان نوشته می شود و شما تنها هزینه درج آن در سایت را می پردازید.

هزینه ای نیز که بابت درج رپورتاژ از شما دریافت می شود، بسیار مقرون به صرفه و کمتر از سایر سایت های محتوا گذار می باشد.یکی از ویژگی های منحصر به فرد رایا مارکتینگ ارائه لیست جامع ترین سایت های ناشر کننده رپورتاژ آگهی است که می توانید با مراجعه به سایت رایا مارکتینگ، لیست سایت های ناشر را با فاکتورهای مهمی از قبیل سن دامنه، رتبه الکسا و آتوریتی ببینید.

برای مشاهده لیست سایت ها و هزینه درج رپورتاژ آگهی می توانید به آدرس https://rayamarketing.com/Reportage-Service مراجعه کنید.

سایر خدمات رایا مارکتینگ:

علاوه بر درج رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر می توانید از سایر خدمات و امکانات رایا مارکتینگ برخوردار شوید.

تولید محتوا یکی دیگر از خدمات رایا مارکتینگ است که به شکل کاملا حرفه ای به کاربر عرضه می شود.رایا با به کارگیری بیش از 7000 نویسنده متخصص در زمینه سئو می تواند محتوای مورد نیاز شما را به زبان های مختلف فارسی، انگلیسی، عربی، روسی و ترکی تهیه کند.در صورتی که هنوز برای انتخاب سایت مناسب جهت تولید محتوای سایت خود شک دارید، رایا مارکتینگ این امکان را به شما می دهد که نمونه کار اول را کاملا رایگان برایتان انجام دهد تا شما با کیفیت کار آشنا شده و بتوانید با خیال راحت تصمیم بگیرید.

رایا مارکتینگ تولید محتوا برای تمام سایت های فروشگاهی، مذهبی، سرگرمی، گردشگری، خبری و غیره را به طور کاملا تخصصی برای شما انجام می دهد، بنابراین در هر زمینه ای که فعالیت می کنید رایا می تواند برای تولید محتوا به شما کمک کند.استفاده مناسب از کلمات کلیدی مهم ترین عامل سئو برای نوشتن متن محتوا است اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید و یا در انتخاب کلمات کلیدی تردید دارید کارشناسان رایا مارکتینگ به شما به شکل کاملا تخصصی و رایگان مشاوره می دهند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای کلمات کلیدی و محتوای خود داشته باشید.در صورتی که بنا به هر دلیل از متن خود راضی نبودید کافی است ایراد مورد نظرتان را با کارشناسان سایت در میان گذاشته تا در کوتاه ترین زمان متن اصلاح شده برایتان ارسال گردد.

ساخت و طراحی موشن گرافیک نیز از دیگر خدمات رایا مارکتینگ است که در انواع مختلف در اختیار شما قرار می گیرد.شما قدم به قدم کار را تایید خواهید کرد.در ابتدا متن موشن گرافیک سپس لوکیشن و کاراکتر ها برای شما ارسال می شود تا شما آن را تایید کنید.سپس با توجه به نرم افزار درخواستی شما موشن حرکت گذاری و صدا گذاری می شود.

از دیگر خدمات رایا مارکتینگ می توان به طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی لوگو و مشاوره های بازاریابی دیجیتال اشاره کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس https://RayaMarketing.com مراجعه یا با شماره تلفن 021476285 تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها